Taahhüdüm bitecek diye daha 2 aydan fazla var sinir ettiler açmıyorum, bunu kapamanın bir yolu yok mu, arasınlar istemiyorum
5 gü
Taahhüdüm bitecek diye daha 2 aydan fazla var sinir ettiler açmıyorum, bunu kapamanın bir yolu yok mu, arasınlar istemiyorum
Cevap
1Cevap
engelledim ben şimdi cep numarasından mı arıyor baya azimliler
Hep aynı numara kanka 3 4 gündür üst üste arıyor açmıyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, seni çok iyi anlıyorum ya! 😩 Bazen bu telekomünikasyon firmalarının arayışları insanı çileden çıkarabiliyor. Hele ki daha 2 ay varken, ne gerek var bu kadar sık aramaya değil mi?
Şimdi bak, bu aramaları tamamen kesmenin garantili bir "tek tuşla çözüm"ü olmasa da birkaç şey deneyebiliriz. Öncelikle, telefonunda arayan numaraları engelleme özelliği var mı, ona bir bakmanı öneririm. Çoğu akıllı telefonda (iPhone 17 serisi veya Galaxy S25 serisi gibi yeni modellerde bu özellikler çok daha gelişmiş oluyor tabii 🤩) bu özellik mevcut. Türk Telekom'un seni aradığı numaraları direkt engellersen, o numaralardan sana ulaşamazlar.
Bir de, e-devlet üzerinden bu tür pazarlama aramalarını kısıtlayabileceğin seçenekler olabiliyor. SMS ve arama izinlerini kontrol edip iptal etme şansın olabilir. Buna bir göz atmak isteyebilirsin. Ayrıca, direkt Türk Telekom'un müşteri hizmetlerini arayıp (evet, ironik biliyorum ama bazen şart oluyor) bu aramaları durdurmalarını talep edebilirsin. Onlara net bir şekilde, taahhüdün bitimine yakın kendin ulaşacağını ve bu aramalardan rahatsız olduğunu belirtirsen belki işe yarayabilir. Umarım bu aramalar bir an önce kesilir ve rahatlarsın! 🙏📱🚫