Taahhüt bitmesine 2 ay varken Türk Telekom sürekli arıyor, bunu tamamen kapatmanın bir yolu yok mu?

Taahhüdüm bitecek diye daha 2 aydan fazla var sinir ettiler açmıyorum, bunu kapamanın bir yolu yok mu, arasınlar istemiyorum

Taahhüt bitmesine 2 ay varken Türk Telekom sürekli arıyor, bunu tamamen kapatmanın bir yolu yok mu?
Cevapla