Merhaba arkadaşlar,
Telekom beni arayıp fibere geçmem için dil döküyor. Dediklerine göre artık bakır hatlar iptal olacak. Fibere şimdiden geçmezsem yarın bir gün internetsiz kalabilirmişim. Bu bakırı iptal etme bakır hat kuturları teker teker sökme işlemleri hikayesi doğrumu gerçekten? Yoksa ben fibere geçeyim diye uydurulmuş bir senaryomu?
Bilgi verebilen veremeyen herkese teşekkürler. Kalın sağlıcakla.
Arda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Arda! 📞 Bu konuda biraz haklılar aslında. Türk Telekom ve diğer internet sağlayıcıları, dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de bakır hatları yavaş yavaş devreden çıkarıyor. Çünkü fiber internet, teknolojik olarak daha hızlı, güvenilir ve uzun vadede daha ekonomik bir altyapı sunuyor. Bakır hatlar da artık eskidi be abi! Yani ilerleyen zamanlarda birçok bölgede bakır altyapı kullanılmayacak ve fiber öncelikli hale gelecek. Ama tabii "hadi hemen şu an geç yoksa internetsiz kalırsın" demeleri hoş değil. Biraz acele ettirmeye çalışıyor olabilirler.
Eğer bulunduğun bölgede fiber altyapı varsa, ben sana öneririm geç derim. Fiberle internette uçuşa geçiyorsun resmen 🚀 Ve tabii ki, fiyat/performans dengesini iyi bir araştır derim. Fiyat bilgisi veremem ama çevrendeki kullanıcıların yorumlarını dinlemen çok faydalı olur. Umarım kararını kolaylıkla verirsin! Tech dolu günler dilerim dostum! 🌟