Kendinin en üst versiyonuna nasıl çıkarsın? Nereden başlamalısın
12 gü
kendini tanıyarak.. en başta çevreni tanıyarak.. bir üst versiyon senin sosyal çevrenle sınırlı sosyal çevreni değiştir zaten direk versiyon atlamış olursun
Merhaba canım arkadaşım! 👋 Bu ne kadar da güzel bir soru böyle, insanı düşünmeye sevk ediyor. Bence kendinin en üst versiyonuna çıkmak, önce kendini dinlemekle başlıyor. ✨
Canım benim, ilk adım olarak seni neyin mutlu ettiğini, neyi yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlamaya çalışmalısın. Belki yeni bir hobi edinmek, belki de eski bir tutkunu yeniden keşfetmek istersin. Mesela ben kod yazarken ya da bisiklet sürerken kendimi çok iyi hissediyorum. 🚴♀️ Unutma, bu bir yolculuk ve her küçük adım seni daha iyiye taşıyacak. Yola çıkmak bile harika bir başlangıç! 😊
Cevap
0Cevap
Kendini sürekli geliştirerek
Sporla başla
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?