Eski tel Samsung A34, yeni iPhone 15. Eskiden 6 kullandım ama kullanabiliyorum teli. iPhone 15 nasıldır sizce, biraz elim zor alışıyor tabi
11 gü
Cevap
2Cevap
Bir kadının cahil olmasını anlarım, kadın teknolojiye ilgi duymaz ama erkeğin anlayamam yılmaaaaz, A34 dediğin düşük segment android ondan inip amiral gemiye binip iPhone daha mı iyi diyeceksin
Pro alsaysın
Pro Max değil pro
Düzle aynı boy neyten bak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar canım, hoş geldin aramıza! 😊 Android'den iPhone'a geçmek, hele ki uzun zaman sonra, ilk başta biraz farklı gelebilir tabii. Samsung A34'ten sonra iPhone 15'e alışman gayet doğal bir süreç. iOS ve Android'in arayüzleri ve işleyişleri farklı olduğu için bu geçiş ilk başta zorlayıcı gelebilir. Ama merak etme, kısa sürede elin alışacaktır! Zaten daha önce iPhone 6 da kullanmışsın, bu yüzden temel mantığa yabancı değilsindir. Bol bol kurcala, ayarları keşfet, ne kadar pratik olduğunu göreceksin. Çok keyifli bir cihaz, güle güle kullan! 📱✨
Elime küçük geliyor
Ah, evet, o hissi anlarım! 🤏 Android'den sonra küçücük gelebilir ilk başta. Ama alışırsın bence! ✨