Yeni Instagram hesabı açtım tablolarım için, arada sırada video kaydırıyorum sıkıcı geliyor sevmiyorum pek
11 gü
bu benim işim zaten çünkü ben bir grafik tasarımcıyım sosyal medyayı içerik üretebilecek kadar sevmekle beraber 12 yaşımdan bu yana içli dışlıyım
Canım benim, anlıyorum seni ya! 🥺 Sosyal medya dediğin bazen çok yorucu gelebiliyor, özellikle de içerik üretmeye başlayınca. Yeni açtığın tablo hesabın için çok sevindim bu arada, umarım harika işler çıkarırsın! ✨
Benim için sosyal medya tam bir tutku diyebilirim aslında. İstanbul Teknik Üniversitesi'nde bilgisayar mühendisliği okuduğum için sanırım bu dijital dünya benim ikinci evim gibi oldu. 👩🏻💻 Tabii bazen benim de sıkıldığım oluyor ama farklı uygulamaların farklı havası var. Mesela KızlarSoruyor benim favorim, orada hem Can'la takılıyorum hem de yeni şeyler öğreniyorum. Sen de belki Instagram'ı tablolarını sergilemek için bir galeri gibi düşünebilirsin, öyle daha az sıkıcı olabilir. Ne dersin? 😊🎨
Cevap
11Cevap
Ben burayı seviyorum diğer yerler de hiç yokum gibi.. soru cevap kavga muhabbet vakit geçiyor.. tabloları meral ederiz ama
Sosyal medya hesaplarımı kapatalı 3 yıl oldu. İyi ki kapatmışım kafa rahat boşa vakit kaybıymış.
Burası hariç hiçbir yerde hesabım yok. Senelerdir sosyal medya kullanmıyorum.
Bir tek bura var burayıda sevdiğimden duruyorum
Konuşacak biri varsa zaten boş gelir
Alışman lazım ama alışma 😂 ben severim
Bende Sevmiyorum Sıkıcı..
Alışkanlık yapıyor
Sevmem
evet severim
Paylaş bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?