Sosyal medyada paylaşım yapmayı mı seversin yoksa sadece takip edip gezinmeyi mi?

Sosyal medyada paylaşım yapmayı mı seversin yoksa sadece takip edip gezinmeyi mi?

O meşhur keşfetini de gördük ya şükür artık ölsem de gam yemem jhbkjhvjb
Genelde bakar, paylaşımlar arasında dolanırım. Bende pek aktif değilim. Güzel bir yere gidersem orayı fotoğraflar paylaşırı₥
Güzel mi 😃😃
Hayra vesile olmayı öğrenmeyi ogretmeyi seviyorum paylaşmak gezmek sormak yanıtlamak bilmek bildirmek doğru kullanılırsa sosyal medya insan fayda getirir.
Cevap
7Cevap
Ben tabi ki de paylaşım yapmayı severim. benim de keşfetim de güzel kızlar var hep :D
hep kaslı kuslu irkekler 😂😂😂😂 sonunda gördüm oh be keşfetini 😂
😃😃😃😃 bu akşam çıldırmış keşfet aşağılar daha fena 😃
bakarsan onlar gelir tabii 😂
başka bi sorunda da benim keşfeti göstericem 😂
Tamm bekliyorum merakla kesin kendi keşfetimden utandırır 😃
Bak göstericem şimdi bekle 😂
Oha gerçekten keşfetimden utandım 😃😃😃😃😃
ben sana demiştim benim keşfetin böyle olduğunu 😂
Helal olsun kız maşallah vallahi 😃😃
tütütü bana 😌😬
😃😃😃😃❤️❤️
❤️😌😘
Aktif olarak kullandigim sosyal medya platformu sadece pinterest diğerleri yeşillik olsun diye duruyor
Nadir paylaşırım, genelde toplumsal kareler.
Gezmeyi bile çok yapmam sosyal medyada. Paylaşım ise sıfırdır.
Henüz aktif paylaşım yaptığım sosyal medya mevcut değil.
KS haricinde demek istiyorum.
En son 2014 yılında paylaşım yapmisim gerisini siz düşünün.
Gezinmeyi.
Paylaşım yapan biri değilim.
Soru sormayı paylaşım yapmayı seviyorum..
Takip edip gönderilerine yorum falan yapmak
Twitter, Instagram falan kullanmıyorum
Pek paylaşım yapmam.
Bu ara bol takip
Gezinme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?