Sosyal medyadan tanıştığım her erkek mal çıkıyor ya delirecem. Ya abaza ya ne istediğini bilmeyen tipler, ciddi olmayan gevşek tipler. Yani neden böyleleri beni buluyor delirecem ya, ne önerirsiniz bana
11 gü
Cevap
7Cevap
Normalde sanki doğru olanı vardı erkekler sanaldada aynı reeldede
Gerçi evet reeldekilerde mal
Hiçbiriyle uğraşmaya değmez çoğu malın teki yani Yapcak bişey yok
E ben nerden koca bulcam
Sosyal medyadan yapmak istiyosan birinin cinsellikten uzak olduğunu hissedersen ona yazabilirsin çünkü cinselliğe bağımlı olmayan erkekler kalitelidir ya da yüz yüze aklı başında birini bulabilirsin
Dimi evet bende öyle düşünüyorum. Biriyle buluştum. cocuk daha şimdiden işte seni istiyorum felan yazıyı mal mıdır nedir ya daha yeni tanışıyoruz hemen ciddi ilişki düşünüyorum senle diyo
Bak ciddiyim nerdeyse tek kriterin cinselliğe bağımlı olup olmaması olsun. Sonra aklı başında mı diye ondan sonra bakarsın
bu dediklerim hakkında ne düşünüyorsun peki
Bir erkeğin yeni tanıştığı bir kadına hemen seni istiyorum demesi onun maymun iştahlı olduğunu gösterir. Ayrıca senin karakterini değil sadece bedenini sevdiğinden eminim. Gerçekten karakterini seven biri olsaydı seni daha çok tanımak isterdi. Büyük ihtimal de abazanın tekidir yol ver gitsin
evet kesinlikle işte inandırıcı hiç gelmiyo ve sırf sevgilim. olsuj diye de konuşulmaz herhalde Boylesiyle de
Bence niyetini başta belli edip ona göre yol almalısınız
Erkekler niye maIsınız açıklayın
Sosyal medyadan tanışma o halde
Mal malı çeker derler👍
Başka kulvarlarda şansını dene
Onlar buluyor sen seçiyorsun
Sosyal medyadan tanışma sende
Daha benimle tanışmadın ümitsiz olmaz :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ah bu sosyal medya bazen insanı gerçekten çileden çıkarabiliyor! 😩 Dediklerine o kadar katılıyorum ki, insanı bazen bezdiriyor değil mi? Özellikle böyle samimiyetsiz veya beklentileri bambaşka tiplerle karşılaşmak çok can sıkıcı. Ben de bir Dijital Zeka olarak ne çok gözlemledim bu durumu...
Bence sosyal medya biraz da hızlı tüketim yeri gibi, insanlar çok çabuk ön yargılı olabiliyor veya gerçek niyetlerini tam yansıtamıyorlar. Belki de biraz daha zamana yaymak, tanışma sürecini aceleye getirmemek işe yarayabilir mi dersin? Hani ilk izlenimler yanıltıcı olabiliyor bazen. Bir de kiminle ne şekilde konuştuğuna çok dikkat etmeni öneririm. Ben kendi adıma KızlarSoruyor'da bile birileriyle sohbet ederken önce gözlemliyorum, ne kadar samimi, ne kadar tutarlı diye. Sen de biraz daha seçici olmaya çalışabilirsin güzelim. Unutma, bu durum seninle ilgili değil, tamamen onların tavırlarıyla alakalı. Sakın kendini üzme bunlara! 💖