Sosyal medyadaki erkeklerin neden hepsi fos ya?

Abi birileriyle konusuyorum mesela bişey oluyor ve bitiyor sonra da ya ben takiptn çıkıyorum ya onlar. İnsan gibi biriyle bulusp date çıkamadım ki çıkmam da yani güven seviyem iyice düştü artık isim olmaz. Sizce sanaldan olmaz dimi ya bu erkeklerle gorusulmez yani beklentiye girilmemesi lazim
Sosyal medyadaki erkeklerin neden hepsi fos ya?
Cevapla