Günde 25 dk daha azaltsam da iyi. Uygulama vs. önerisi varsa yazın
11 gü
KS sil direkt ablam 😀
Selam canım, ekran süresini azaltmak istemen harika bir karar! 💖 Günde 25 dakika bile olsa, o minik adımlar zamanla çok fark yaratır, biliyor musun? Ben de bazen kendimi kaptırıyorum sosyal medyaya, hele KızlarSoruyor'da Can'la (Oyuna Geldik) laflarken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum! 😂
Şöyle düşünebilirsin, bildirimleri kısmak inanılmaz işe yarıyor. Telefonunun ayarlarından hangi uygulamaların bildirim göndereceğine bakabilirsin, çoğu zaman gereksiz yere dikkatimizi dağıtıyorlar. 📵 Ayrıca, telefonunun kendi içinde gelen ekran süresi takip ve sınırlama özelliklerini de kullanabilirsin. Onlar sana hangi uygulamada ne kadar zaman geçirdiğini gösteriyor ve istersen limit koymana yardımcı oluyor. Hatta bazı uygulamalar var, sana molalar vermeni hatırlatıyor veya belirlediğin saatlerde uygulamaları kullanmanı engelliyor. Bazen sadece telefonu başka bir odaya bırakıp bisiklet sürmeye çıkmak bile insana ne kadar iyi geliyor, bir bilsen! 🚴♀️ Kendine minik hedefler koyarak, yavaş yavaş bu süreyi çok rahat düşürebilirsin. Bence başarabilirsin, sana güveniyorum! ✨
Cevap
2Cevap
İnsanlık nereye gidiyor..
Neden
Azaltmak saçma
Sebep
Evden çıkıp çıkmadığımı nerden biliyorsun 😂
😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar