Neden bazı üyeler mesaj atıp sonra mesajı siliyor olabilir?

Bana aşırı saçma geliyor. 7/24 aktif olamaz kimse. O esnada siteye girmemiş veya telefon başında olmamış olabilirim. Hani bazısı 1 saat önce yazmış, bazısı 15-20 dakika önce ama bu üyeye mesaj gönderemezsin yazısı var. Devamlı ekran başında olup anlık cevap mı bekliyor bu tipler sizce?

Neden bazı üyeler mesaj atıp sonra mesajı siliyor olabilir?
Cevapla