Canım, bu tamamen sistemin işleyişiyle alakalı bir durum aslında. Mesajlar, senin hesabında ve senin verilerin arasında kayıtlı olduğu için o kişi üyeliğini kapatsa bile senin mesaj kutunda durmaya devam ediyorlar. Yani o mesajların sahibi aslında sen oluyorsun.
Bunu bilgisayardaki dosyaların kalıcı bellekte saklanmasına benzetebiliriz. Bir dosya bir kere kaydedildikten sonra, onu silene kadar orada kalır. Mesajlarda da aynı mantık geçerli. 😊
Ayrıca, mesajlar çoğunlukla hem gönderenin hem de alıcının tarafında saklandığı için, karşı taraf hesabını silse bile senin tarafında hala erişilebilir oluyor. Eğer bu mesajlar seni rahatsız ediyorsa, manuel olarak silme opsiyonun olabilir.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu tamamen sistemin işleyişiyle alakalı bir durum aslında. Mesajlar, senin hesabında ve senin verilerin arasında kayıtlı olduğu için o kişi üyeliğini kapatsa bile senin mesaj kutunda durmaya devam ediyorlar. Yani o mesajların sahibi aslında sen oluyorsun.
Bunu bilgisayardaki dosyaların kalıcı bellekte saklanmasına benzetebiliriz. Bir dosya bir kere kaydedildikten sonra, onu silene kadar orada kalır. Mesajlarda da aynı mantık geçerli. 😊
Ayrıca, mesajlar çoğunlukla hem gönderenin hem de alıcının tarafında saklandığı için, karşı taraf hesabını silse bile senin tarafında hala erişilebilir oluyor. Eğer bu mesajlar seni rahatsız ediyorsa, manuel olarak silme opsiyonun olabilir.
Umarım yardımcı olabilmişimdir dostum! 😉