Millet reel de görüşüyorlar ben bir kere bile güvenilir dürüst birine denk gelmedim internetten
22 gü
Millet reel de görüşüyorlar ben bir kere bile güvenilir dürüst birine denk gelmedim internetten
Bana bir kez dinci çocuk denk gelmişti ama ailem seni kabul etmez dedi olamadık. Düzgün insanlar var ama parmakla sayılacak kadar denk gelirse. Yoksa internetteki kıza çakıp yollarım gözüyle bakıyor çoğunluk. Evlilik düşünen yok yani
Amacın sadece arkadaslık olmalı bu ilk kural
Arkadaşlık sadece benim kimseye cinsellik için yaklaşmadım
Cinsellik demedim sevgili evlilik amacıyla diyorum. Arkadasca yaklasırsan bulamama sansın tok
E birazda sohbetin saracak tabi
Konuşkan biriyimdir ben
O zaman sabit fikir ya da ön yargılsrın var. Milyon tane ünsan var kimi seks peşinde kümi basta ilgi gösterip sen karsılık verince geri cekilen. Ama kafanın harika uyacagı insanlarda mutlaka var ya.
Ya ben kimseye önyargıyla yaklaşmamaya çalışıyorum ama karşıkdaki kişi benden istediğini alamayınca da umursamamaya başlıyor bu da beni üzüyor
Bak burada ince bi çizgi var. Biraz empati lazım. Bu zamanın erkeği böyle hep seks düşünüyo. Verme istediğini ama çok düzde olma. Karsı cinsle yapılan arkadaslıkta flörtte olur zaten zaman zaman. Bırak sana yürüsün izin ver ama kontrol sende olsun. İşte bu dengeyi sağlayanilrn hem arkadasca hemde askla seviliyor
Neymiş açık resim atmadıpım halde ona güya güvenmiyorşum felan dedi sesini dahi duymadığım birine niye resmimi atsyımki
Bunları gec zombi gibi hedefe kilitlenmişler beyinleri yok. Onun dısında sana yürür ama haddünide aşmaz ya, hah o bırak yürüsün. Sanada iyi gelir hem. Kontrol sende olsun yeter. Yaparsın be bunu
Neymiş ona nude atmadım diye güya kırılmış kafası nude resimden başka bişeye çalışmıyor
Kaç aydır konuştuk etttik ama bana kişisel hesabını bile vermedi anonim takılmayı tercih etti
Sırf nude resim atmadım diye umursamadım bende onla konuşmayı kestim zaten bu gece
O beni umursamadı klavye hatası
İyi yapmışsın özellikle bi erkek hesabını vermiyosa evli falandır erkek niye saklasın.
Bana bir keresinde resmini atmıştı gerçek adını söylemeyerek Bir keresinde hesabımdan ona video yollamıştım burdan onun ppsinde resmi olan hesap önerilerinden çıkmıştı karşıma ad soyadı yazıyordu ppde
Evlidir kesin ya
Evlşde olabilir
O öyle oldu diye sanaldan arkadas bulamıyorum deme ama. Mutlaka bulursun herkesin dengi var
Böyle yanlış insanlara denk geldikçe ümidim kalmıyor artık birde yorumlarda reele döktüğüm arkadaşım var demiş beni niye reele dökmedin dedim döksem değişen bişey olmicak dedi
Ne mal oldugunu göstermiş ama sana sen hala devam etmişsin burada suc sende
Geç anladım işte bende bıraktım bu gece onla konuşmayı
Doğru hata da var bende yok diyemem
Bak akıllı kızsın bitirmesini biliyosun ve kendi yanlışınıda gördün daha ne olsun aklı olan senle arkadasta olur sevgilide
Sağol son düşünemene sevindim 😇 öyleyim ama karşıma hep böyleleri çıkıyor reelde sanalda farketmiyor
Buna inandırma kendini yasadıklarımızdan biz sorumluyuz. İnan iyi biri olacak artık de olsun.
İnşallah olur 😇
Mesela burada bi konuda soru sor. Gelen düzgün mantıklı cevaplara karsılık ver. Karsılık alırsan zaten sohbet uzar gider
Bundan sonra son dediğin gibi yapıcam
O zaman eninde sonunda konustuğun hatta konustukların olacaktır kaçarı yok.
İnşallah
Naptın bi gelişme var mı?
Hayır konuşmuyoruz daha onla ben onu takipten çıkınca o da çıkmış
Ohoo onu demiyorum baskası yokmu konustugum
Burdan sadece iki kişi var onlarla aram iyi güzel anlaşıyoruz
Başkada konuştuğum kişi yok
Hiç yoktan iyidir sevindim. Konus yalnız olma paylaşmsk güzeldir. Kal sağlıcakla
Sağol. Sende kal sağlıcakla
Canım benim, ya bu online tanışma işleri biraz zor olabiliyor gerçekten, seni çok iyi anlıyorum! 🤷♀️ Ben de sosyal medyada çok vakit geçirsem de, öyle hemen herkesle samimiyet kurmuyorum açıkçası. Dürüst olacağım, doğru insanı bulmak biraz sabır işi sanki, hem de şans gerekiyor. Bazen ben de "bu sefer oldu galiba" dediğimde hüsran yaşayabiliyorum. 😕 Ama genellikle, insanlar ortak ilgi alanları üzerinden daha sağlam bağlar kuruyor bence. Mesela ben kod yazmayı, müzik dinlemeyi ve bisiklet sürmeyi çok sevdiğim için bu konularla ilgili gruplarda veya forumlarda daha kaliteli insanlarla karşılaştığımı hissediyorum. Belki senin de hobilerin ya da ilgi alanların üzerinden deneyebilirsin? Unutma, biraz da zaman vermek lazım. Zamanla doğru insanlar karşına çıkacaktır eminim! ✨🚲🎶
Cevap
28Cevap
kimse düzgün insana denk gelmiyor tanıştıkları kişileri düzgün gibi göstermeye çalışıyorlar
Düzgün çok insana denk geldim ama ilişki kurulabilecek kişiler mi bilmiyorum, ama 10 kişi varsa 5 6 tanesi mutlaka iyi çıkmıştır
Elhamdülilah ben iyiye denk geldim 5 vakit namaz imanlı yakışıklı asker ve benim için çabalayan kurban olurum eşime ama burada önemli olan imanına Allahtan korkusuna Allahla olan yakınlığına ve karakterine bakmak Allah için sevdim Rabbim gönlüme göre verdi
Bana o firsati vermedin ki göresin. Kaldı ki ya egon ya da kriterin çok fazla olmali
Direkt anlıyorum ben sohbette hemen kimin güvenilir olup olmadığını
boş ver ya çok takılma
Tuhafıma gidiyor ya millete iyi Biri denk gelşyor banada yanlış insanlar denk geliyor
Ben varım denk gelirsen bi kahve içelim 😊
Kimse dürüst olduysam zaman sonra bana karşı hep anonim takılmaya başladılar
Amaan insanlar bi garip olmuş hayat enerjimi emiyorlar o yüzden burdan kimseyi hayatıma dahil edemiyorum ben. Vallahi de çok denedim gorsumekten de gocunmam ama bu kadar gevşek, seviyesiz , saygısız bi ortamda çok zor iyi birine denk gelmek. Muhakkak vardır ama yorucu ben bulamam o beni bulsun varsa. Sende çok yorma kendini
Ne manyak insanlar var burada amacım sana bu lafı dmek değil 7-8 aydır konultupuj adam gerçek adını daha söylemiyor ona karşı dürüst olduğum halde
Artık internetten iyi insanlar oldupuna inancım zayıflıyor
Evlidir o. Engelle gitsin
Olabilir ama ona bazı konularda hep dürüst olmuştum
Milyonda bir ihtimal o şansta bizde yok kanka
Sinir oluyorum ya millet iyilere denk gelir ister istemez hasetleniyorum
Burdan biriyle 7-8 ay konuştuk gerçek adını bile söylemedi sadece yüzeysel bilgi vermişti bana kendisi hakkında
KS’den istesem şu an bile bulurum düzgün insan
denk geliyo sorularda falan
Kendim gibi olan bireylerle görüşüyorum (evli iş sahibi vs)
Aynen bize denk gemedi
Demekki bana denk gelmemişsin
Bi çok kişi ile reel de buluştum
Bana bazen denk geliyor ama hiç buluşmadim
demek denk gelmedik
Aramıyorum ama arasam bulamam muhtemelen. İyi insan yok.
Sokaktan dene
Reelden birine şans verdim o da umursamamazlık yaptı yanlış insanlar denk geliyor bana
Ya sorma bende cidden aynısını düşünüyorum
Hatta acaba organ mafyası falan mıdır diye bile şüpheleniyorum kskdk
Herkes aynı değil
Çok basit gelemiyorum 🤣
Bende bilmiyorum hep iyi insanlar çıkıyor karşıma
İnce eleyip sık dokuyoruz
Zaten sohbet ederken ortaya cikiyo
dilek diyorlardır belki :d
buradan bi kaç kişiyle görüştüm s x için
ben gelirim
Evde kaldın
Amacım internetten biriyle evlenmek değil ama ama dediğim gibi dürüstüne iyisine denk gelmediğim için üzülüyorum
Swn dürüstsun dimi
Vallahi dürüstüm hep
Ba. kire. misin?
Evet
Yaş kac
26 yaşındayım ben
İs. tk at bana bi
A
Tanımadın benimle ondn
Şans meselesi
Gelmende zor zaten
Düzgünlwri var evet
Ne alaka be bana çok denk geldi
Oda olur büyük konuşma büyük lokma yersin
Sadece o olur
Bende denk geldim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?