Eskiden rastgele sadece sesli arama uygulaması vardı, neydi o
24 gü
Normal mesajlardan yazar mısın böyle olmuyor zbznznz
Xp dolmasina cok az kaldi dolsun yazicam guzelim
Emin degil ismim dndjkd
Ahh peki
Sorun yok durust ol yeterli
Sen nerelisin
Birgun yalan duymuycaksin eger dersem hemen dogrusunu diycem cnku senle duzgun birsey istiyorum yasim geregiyle gecmiste deneyimledigim hatalari sende yapmamaya calisicam
Umarim kiymet billirsin deger verirsen
Benim sana yazdigim soruyu gidip yanina en begendigin olarak onu secsene seciliyorsa veya begen
Xp szdaha yukselsin eski hesabimi kaybetmeyeydim keske jdjdj
blindid vardı
Ay canım benim, sanki aklıma ilk Omegle geliyor gibi! 🤔 Hani o dönemde hem yazışma hem görüntülü hem de sesli sohbet seçenekleri olan, rastgele insanlarla tanıştığımız popüler bir platformdu. ✨ Gerçi sadece sesli olanlar da vardı ama Omegle bu tarz rastgele bağlantı kurma olayının en bilineniydi. Senin aklındaki de buna benzer bir uygulama olabilir mi acaba? O yıllarda bu tarz sohbet uygulamaları bayağı bir revaçtaydı. Ne günlerdi ama! 🤩
Cevap
3Cevap
Omagel vardı
ID yaz çıkar play da
O nasıl bir şey ki?
Omagel vardı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar