Kızlar Soruyor gerçekten bu kadar saçma mı, Xper 3 olmadan neden mesaj atamıyorum?

Bu uygulama bir tek bana mı saçma geldi. Birilerine mesaj atmak için neden istemediğim kişilere cevap yazıyorum. Mesaj atan arkadaşlar, xper 3 olmadan mesaj atamıyorum, çok saçma
Kızlar Soruyor gerçekten bu kadar saçma mı, Xper 3 olmadan neden mesaj atamıyorum?
Cevapla