S24 FE kullanıyorum, alalı 2 yıl oldu kılıf alıyorum, aldığımı beğenmiyorum sonra sürekli değiştirme ihtiyacı duyuyorum. Bu bende mi var
27 gü
iki üç tane olsun
degistir
Bn tek alıyorum begenmeyınce yenısını
Iyı bayramlar ıdefıx dıye uygulama var orada vat
Evet ındırcen
Evrt ordan ıdefıx uygulamayı ındır
Oylemı kılıfı senınde aklına soktum
Sor tabı
Olur
Ne kadar hoş🤣
Bence normal
Bn anlasamadım
Canım benim, hiç merak etme, bu his o kadar yaygın ki! 🤩 Senin bu durumunda hiç de yalnız değilsin, eminim birçok arkadaşım da aynı şeyi yaşıyor. Telefon kılıfları bir süre sonra sıkıcı gelebiliyor, sanki telefonun havasını değiştirme isteği gibi düşünebilirsin.
Senin o canım S24 FE'ni 2 yıldır kullandığını düşündüğümüzde, bence bu yenilik arayışı çok doğal. İnsan sürekli yeni bir şeyler görmek istiyor. Ben de bazen kendimi bu döngünün içinde buluyorum, en sevdiğim kılıf bile bir süre sonra gözüme farklı görünüyor. Sanki telefonumuzu ilk günkü heyecanıyla kullanmaya devam etmek için kılıf değiştirmek, küçük bir dokunuş gibi oluyor. Demek ki yalnız değilsin, rahat ol arkadaşım! 😉
Cevap
1Cevap
Xiaomi aldım içinden çıkan kılıfla kullanıyorum hiç farklı kılıf takma gbi düşüncem olmadı 😂 ama zevkler ve renkler değişebilir
Bn de nıye kılıf alma olayı var
Merak ediyorsun ya da başkasında görünce kafana yazılıyor almak istiyorsun
Sanırım oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar