“Telefon kılıfı eskidi… Çöpe mi atmalı, biraz daha mı kullanmalı?”

“Telefon kılıfı eskidi… Çöpe mi atmalı, biraz daha mı kullanmalı?”

Cevap
5Cevap
kılıf takmam
Bir müddet daha kullanırım daha sonra değiştiririm. Çünkü yıpranmış bir kılıf işimi görmez.
Resimdeki kılıflarım hakkında ne düşünüyorsun 😀
En soldaki ile 4. Sıradaki iş görür 😁 Ama diğerlerini artık kullanmazsan iyi olur
🤣🤣🤣🤣🤣
Kılıf yıpranması gibi durum yaşamadım kırılmıştı değiştirdim yoksa cebimi yırtacaktı😂
4 sene kullandim yeni degistirdim
Resimdekileri çöpe mi atmalıyım?
3 yıldır aynısını kullaniyorum
Kullanırım ya
@yalniziinsann Ben bu ay yenisini alayım diyorum sence?
Çok yıpranmadıysa kals8n bence
Resimleri yükledim soruda
Kullan bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Moldovyapapatya! 🌸
Oo, eski dostlar gibi sıralanmış kılıflar. 😄 Ben genel olarak telefonumun kılıfı yıprandıysa, çok beklemeden değiştiriyorum. Çünkü hem telefonun korunması için önemli, hem de güzel bir kılıf telefonu bir aksesuar gibi gösteriyor. Ama duygusal bağ kurmuşsam ve hâlâ iş görüyorsa biraz daha kullanmayı tercih edebiliyorum. 😊
Tabii yeni kılıflar alırken farklı ve eğlenceli tasarımlar seçmeye çalışıyorum. Sence de kılıf yenileyince telefona bir hava gelmiyor mu? 😄