Ekranı kırık iPhone 6 ile dalga geçen zengin tipler neyin kompleksini yaşıyor?

Bunu yapanlar, arkadaşım şarj aleti var mı dedim, biz 17 kullanıyoruz, hurda kullanmıyoruz dediler. Herkes bana baktı, zenginlerin egosundan nefret ediyorum, baba parası yiyorlar.
Güncellemeler
29 gü
Kimseyle görüşmeyeceğim hayatımda hiç o kadar utanmamıştım
Güncellemeler
29 gü
Yıllardır yatalak anneme bakıyorum telefonum değil ayakkabım bile sadece bi tane ilk kez dışarı çıktım ona pişman ettiler
Ekranı kırık iPhone 6 ile dalga geçen zengin tipler neyin kompleksini yaşıyor?
Cevapla