Sürekli ilk mesajı atan benken artık yazmama kararı almak doğru mu, iyi mi yapıyorum?

Bütün arkadaşlarıma hep ilk mesajı atan ben oluyorum, hâlini hatırını soran ve genelde hep kısa cevap veriyorlar veya saatlerce bazen günlerce yazmıyorlar. Ben de artık kimse bana ilk mesajı atmadan cevap vermeme kararı aldım. İyi yapıyor muyum?

Sürekli ilk mesajı atan benken artık yazmama kararı almak doğru mu, iyi mi yapıyorum?
Cevapla