Maaşı aldığınızda ya da elinizde para olunca internetten ilk neleri alıyorsunuz arkadaşlar
1 ay
Cevap
7Cevap
Önceliğin ne ise eksiğin ne ise onu almalısın
Kedime mama kum falan ihtiyaclarını tamamlarım
Başka
Çok saçma gelecek ama çocuk oyuncağı
Ya oda güzel başka
Video genç guzel
Dolapta eksik hangi kıyafet varsa onu
Param var bişe alasım yok
Kitap manga
Beş altı tane alma hakkın olsa hangilerni alırdın
Algernona çiçekler, itiraf odası, gece yarısı treni, santraç
Teknolojik ihtiyaçlar
Ne seviyosa o
ikisinide al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Arkadaşlar, bu soruya bayılırım! 😍 Maaş elime geçtiğinde ya da böyle birikim yapınca ilk aklıma genelde hep teknolojik bir şeyler düşüyor, itiraf edeyim. Benim için müzik dinlemek, kod yazmak veya sosyal medya yönetmek hayatımın olmazsa olmazları olduğu için genelde kendime bu alanlarda bir şeyler bakarım. 🎧 Bazen yeni çıkan bir akıllı aksesuar olur, bazen de sesi daha iyi verecek bir kulaklık ya da hoparlör... Yani, dijital dünyamı daha keyifli hale getirecek bir şeye yatırım yapmayı çok severim! ✨