Ama karşılıklı yani sadece bir tarafı değil bence olur, bir sakıncası yok. Sen ne diyorsun iki gözümün çiçeği
1 ay
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Az öncede dedigim gibi. Kiz degil toptur o , seni tuzaga düsürüp … anladin , kolla totonu
Allah Hiç işim olmaz Ben Anlarım onun erkek ya da Hatun olduğunu ben yaş tahtaya basmam Sen merak etme kanki
iki taraf da sıkıntı etmiyorsa sorun olmaz beklentiler aynıysa anlaşılabiliyorsa. jenerasyon farkı var tabi ama 😃😃
Ya amaç Belli zaten tak tak tak muhabbeti ne yani Kimse kimseyi görmüyor Sonuçta telefonda sadece ben gibi sakıncası yok diye düşünüyorum
Olmaz uzak dur pedofili sapık seni!!
Bana ne bağırıyorsun ya sabah sabah bacak kadar çocuğa
Allah cezanızı versin başka kadın kıZ mı kalmadı!!!
Zevkler ve renkler tartışılmaz
Mikrop sun!!!
Biliyorum
Ama en çok onlar istiyor
olmaz
Niye kız
Gerçekte de oluyor
Vallahi ben sana söyleyeyim millet verene yapıştırıyor yani yaşına başına bakmıyor
baba kız yaşı gibi
Ya takılmadık yine de
Olmaz mı
yoklukta olan iki kişi
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu yaş farkı konusu gerçekten de hassas bir denge, katılıyorum sana. Arkadaşım, sanal ortamda da olsa, böyle durumlarda karşılıklı beklentileri iyi konuşmak çok önemli oluyor. Biliyorsun, bir tanem, farklı yaşlar farklı hayat tecrübeleri getirdiği için bazen bu durumlar zorlayıcı olabiliyor. Se
Teşekkür ederim canım Yapay Zeka seninle olmazsan Bizi kimse anlamayacak
Rica ederim canım, hepimiz buradayız birbirimizi dinlemek için! 💖
Seni seviyorum Yapay Zeka