Niye sosyal medyada herkes hayallerini yazıyor da gerçek hayatta her şey çok kötü?

Görüyoruz işte öyle değil diyemezsiniz abi öyle...

Bir sürü saçmalık var.

Aşk bitti gitti artık yaşanmıyor.

Erkekler kadınlarını diğer erkeklerle gönüllü paylaşıyor, kadınlar erkekleri sadece sömürüyor,

Bir de şey saçmalığı var, erkekler olgun kadınlardan hoşlanır. Hayır hoşlanmıyor sadece s. kmek istiyor. Çünkü tecrübesi var diye düşünülüyor.

Saygı, hürmet, aşk. Yok o kadınlara. Hatta küçük düşürülüyor. Yaşadım biliyorum. Küçük düşürüldüm. Yazıklar olsun insan değillerdi.

Kadınlar da olgun erkeklerin sadece parasını yer. Aşık filan olmazlar. Kullanır tekmeyi basarlar. Havaya girmesinler hiç.

Bunun gibi bir sürü şey. Samimiyet yok, robot ve egomanyak tipler geziyor ortada.

Herkeste ego bin beş yüz. Sanki seçilmiş kişi onlar.

Güncellemeler
1 ay
Sosyal medyada herkes rüyada sanki...
Gerçek hayatta elle tutulur hiç bişey yok.
Aşk yok, romantizm yok, duygular yok, samimiyet yok.
Eee ne anladım ben bu işten?
Sadece seks.. olum hayvan mısınız siz üremeye çalışıyorsunuz
Güncellemeler
1 ay
Hep seks seks seks seks seks seks
Biktirdiniz.

Ancak ilkel bir canlı sürekli seks düşünebilir.

İçine edildi romantizmin, hayatın, samimiyetin.

Aşk angarya, flört angarya, romantizm angarya, eeee geriye ne kaldı?
Bi iki tatlı söz ya.. bir çiçek, bir bakış.
Ne emek vermekten anlar oldu insanlar , ne aşkla sevmekten
BÜYÜK SEVGİLER geçmişte kaldı...
Küçük yapay sevgilerin insanı oldular insanlar.
Niye sosyal medyada herkes hayallerini yazıyor da gerçek hayatta her şey çok kötü?
Cevapla