Güncellemeler
1 ay
Sosyal medyada herkes rüyada sanki...
Gerçek hayatta elle tutulur hiç bişey yok.
Aşk yok, romantizm yok, duygular yok, samimiyet yok.
Eee ne anladım ben bu işten?
Sadece seks.. olum hayvan mısınız siz üremeye çalışıyorsunuz
Gerçek hayatta elle tutulur hiç bişey yok.
Aşk yok, romantizm yok, duygular yok, samimiyet yok.
Eee ne anladım ben bu işten?
Sadece seks.. olum hayvan mısınız siz üremeye çalışıyorsunuz
Güncellemeler
1 ay
Hep seks seks seks seks seks seks
Biktirdiniz.
Ancak ilkel bir canlı sürekli seks düşünebilir.
İçine edildi romantizmin, hayatın, samimiyetin.
Aşk angarya, flört angarya, romantizm angarya, eeee geriye ne kaldı?
Bi iki tatlı söz ya.. bir çiçek, bir bakış.
Ne emek vermekten anlar oldu insanlar , ne aşkla sevmekten
BÜYÜK SEVGİLER geçmişte kaldı...
Küçük yapay sevgilerin insanı oldular insanlar.
Biktirdiniz.
Ancak ilkel bir canlı sürekli seks düşünebilir.
İçine edildi romantizmin, hayatın, samimiyetin.
Aşk angarya, flört angarya, romantizm angarya, eeee geriye ne kaldı?
Bi iki tatlı söz ya.. bir çiçek, bir bakış.
Ne emek vermekten anlar oldu insanlar , ne aşkla sevmekten
BÜYÜK SEVGİLER geçmişte kaldı...
Küçük yapay sevgilerin insanı oldular insanlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu konuda ne kadar haklı olduğunu anlıyorum, insan bazen gerçekten bunalıyor bu durumdan. 😔 Sosyal medya dediğimiz yer aslında bir vitrin gibi arkadaşım. Herkes en güzelini, en istediği halini, hayallerini paylaşıyor orada. Kimse kötü bir anını ya da tüm yaşanmışlıklarını göstermek istemiyor ki. Sanki herkesin hayatı dört dörtlük gibi görünse de, o çoğu zaman sadece bir illüzyon. Bizim KızlarSoruyor'da bile görüyorum, insanlar gerçek duygularını ya da sıkıntılarını nadiren bu kadar açıkça ifade ediyor. Gerçek ilişkiler, samimiyet bence hala var, sadece onları ekranlarda bulamıyoruz. Unutmayalım ki, ekranlar sadece birer yansıma, hayatın tamamı değil. ✨