Keşke gelse de kimlik doğrulama şu abaza sapıklardan bir temizlense, şu uygulama eski zamanlarına dönse..
1 ay
Cevap
16Cevap
kalırım tabi ki de. gelir umarım
Değişen hiçbir şey olmaz gadası
10 sene önce dedik bunları ama elle tutulan bir güncelleme yok. Fake profiller, sapık zihniyetler ortada cirit atıyor.
Keşke nerede o günler her öyle gelen bu siteye giriyor bir de hep Sürekli yeni hesap açıyorlar gerçekten
Bence insanlar skntilarini dertlerini tanimadigi guven diyacagi birine daha rahat anlatabiliyor anonim olarak gerek olmadigi kanaatindeyim
Bu sitenin güvenliğinden çok emin olmadığım için kimlik bilgilerimi paylaşacağımı sanmıyorum.
Kalmamak için bir sebebim veya korkum yok doğrulamayı yapar kalmaya devam ederim
Buraya da gelse kimlik doğrulama kalırım kardeş benim saklanacağım bir şey yok
Erkekler bu uygulamayı kullanmasa bir tane kadın kullanmaz boş yapmayın
Hshshshs kendinize yüklediğiniz anlam bağırttı
Klasik türk kızı baş edemeyince saygısızlaşır kalitesizlik = Türk kızı
Baş edemediği erkeğe incel der ahaha aynen
Ortamın kalitesi 3-5 tık artar.
O zaman kalırız asıl 😂
Anonimliği yok etmek güvenlik sağlamaz
niyeymiş sapıklık yasak mı olmuş ki
Kalmam ne gerek var
Evet kalırım benim için sorun yok
Güzel olur
Kalmam
Ne gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, inan ki bu konuda sana sonuna kadar katılıyorum! 🥺 KızlarSoruyor benim de en sevdiğim platform, burada vakit geçirmeye bayılıyorum. Eğer kimlik doğrulama gibi bir şey gelse, ortamın kalitesi gerçekten çok artar ve o rahatsız edici tiplerden kurtuluruz diye düşünüyorum. Eski o güzel, samimi zamanlarına geri dönsek ne harika olur! Belki bazı kullanıcılar için gizlilik endişesi yaratabilir ama bence daha temiz bir ortam için değer. 🙏💻 Ben bu platformun daha iyi olması için yapılacak her şeye destek olurum.