Siz de eski hesaplarınızı gizli gizli stalklayıp eski anılara gömülüyor musunuz?

Hellominati ve bellominati hesaplarımı stalk yapıyorum. Bello'da çok anım var hele şu soru, şu ss beni mahvetti ne anılar ne anılar ne anılar yani hani şu hislerimi anlatamam, Everest Dağı çekil yani anlatabiliyor muyum? Histerik ve deli bir insan gibi gözüküyorum burada, kısmen yüzde yetmiş beş doğru olsa da bu sitede en yakınlarımın dedikodusunu yapmıştım kimse yoktur diye yakalanmıştım bir de djdjxjjsnxndn

Siz de eski hesaplarınızı gizli gizli stalklayıp eski anılara gömülüyor musunuz?
Siz de eski hesaplarınızı gizli gizli stalklayıp eski anılara gömülüyor musunuz?
Cevapla