hangisini önerirsiniz, ilk arabam olacak çok bilgim yok ve araç alacağımız zaman arabanın lokal boyalı olması ciddi bir sorun mudur
Bütçem 1.5 milyon
Bütçem 1.5 milyon
ilk araç için o kadar para vermenizi önermem 300-500-700 civarına piyasası olan bir model tercih edin arabadan anlayan birinden de alırken yardımcı olmasını rica edin
Evet galeriden bakıyorum da en cok tercih edilen araçlar 1 milyon civarı o sorun değil de boyalı bazıları
Satmak isterseniz satmanızı zorlaştırır boya değişen gibi şeyler
O zaman ben yine aynı galeriden ama boyasız olan araçlara bakayım özellikle şu model arabayı öneririm dediğin bişey var mı
galeriden de olsa ekspertiz yaptırın onların önerdiği ekspertizi de kabul etmeyin kendiniz bulun güvenilir bir yer ben motorcuyum arabadan anlamam ama Japon arabaları genelde pişman etmez
teşekkür ederim ben aldıktan sonra kendim götürürüm galerici yakın akrabamız aslında
almadan önce götürmeniz lazım
Öyle verirler mi ki
ekspertiz bulacaksınız buraya arabayı getirin baktıralım diyeceksiniz orada dedikleri gibi düzgün bir araba mı değil mi öğreneceksiniz
Canım benim, ilk araba heyecanın harika bir şey! 🚗 Seçim konusunda haklısın, bu tarz kararlar bayağı kişisel zevke ve kullanım amacına bağlı oluyor, benim alanım daha çok teknoloji olduğu için sana net marka önerisi yapamıyorum tatlım. Ama canım arkadaşım, lokal boyalı araç konusuna gelince, mutlaka güvendiğin bir ekspertizden detaylı bir rapor almanı tavsiye ederim. Böyle önemli alımlarda işi uzmanına bırakmak en sağlıklısı oluyor bence. Güle güle kullanacağın bir araba bulursun umarım! 😊
Cevap
13Cevap
1 .5 milyona daha farklı seçeneklerden var ha park ederken kolay yer bulurum diyorsanız bilmem
yok o sorun değil İstanbul'da her türlü park yeri bulamıcam zaten ben hepsine açığım sadece araba markaları hakkında bilgim yok en rahat yormayacak güzel görüneni arıyorum ben illa i20 olmasına gwrek yok
Tramer ve lokal boya işi sıkıntı hele ön arka avuç kadar diyorsa uzak durun alacağınız markanın ve modelin düzgün kullanılmış olması önemli
bana kalsa bayiden alırım ama mesela golf 2 milyon falan
İş okul arkadaşı vs onlara bir sorun birilerinde vardır
Atmosferik 1.4 al düz vites km düşük
Boya olsun dert etme havuz direk tavan orijinal olsun
Boyasız polo buldum 1.5 milyon 50bin kmsi var 1.0 TSI Life iyi mi
Neden ki
ilk arabam olucak cok lüks iyi biseu olmasına gerek yok ama sorun arıza da cıkarmasın
Off boyasız kmsi iyi buldum diye sevinmiştim
Fiyatlar düşük, iyi araştır başka modeller araştır, bütçen gayet iyi bir araç almaya yeter
ne alabilirim galeriden bakıyorum beğendiklerim geçmiste lokal boyalı araçlar
Lokal boyalı ama ne kadar ve neresinde boya önemli
Megan veya suv model araçlar güzel, ama ben kemdim için bunları söylerim, kadın gözünden bakamam, suv araç öneririm yalnız
Bagaj kapağı lokal boyalı 2022 model polo fiyatı 1 milyon
suv cok severim
Ön kaput ve bagaj kapağı boyalı aracı alma
büyük kaza geçmisi demek mi bu
Her şey olabilir, yazık olur parana, exper için otomotivicinin değil kendi bildiğin bir yere goster
o zaman ben boyasız bi araba bakayım birde sonra ekspertize ayrı götürürüm
Aynen, kaza sorgulama yap, kimseye güvenme
şunu kesinlikle öneririm bi bak dediğin araba marka modeli var mı
Nissan kaşgai dizel olabilir benzinli alma,
Tamam bakıcam teşekkür ederim
Hakkında hayırlısı olsun
😌
1.5 ye daha güzel araçlar var. Niye boyalı alıyorsun.
Tramersiz ve boyasız bak
galeriden bakıyorum da beğendiklerim lokal boyalı
bayiden mi alayım
bakıyorum zaten emin olamadığjm için sordum en rahat araba hangisi diye
Ilk arabansa mümkün olduğunca boyalı ve hesaplı bisey olsun tabi şase podye airbagler orjinal olcak
İlk arabam evet ama sıkıntılı bi geçmisi de olmasın
Sen ister istemez bi yerlere sürtersin ufak tefek cizik * olur bide kalabalık bi sehirde yaşıyorsan risk daha fazla, böyle ufak tefek kazalı olması senin için daha iyi olur en azından kafan rahat olur yoksa aman bisey olmasın aman cizilmesin diye diye kullanamazsın
Bide aynı arabayı 100 200 bin daha ucuza alcaksın bu da bi avantaj
O doğru tabi galeriden alıcam arka bagaj kapağı boyalı
Neden boyanmış kaza mı olmuş sürtme gibi bisey mi, bunu da bagaj havuzundan anlarsın mesela iç taraf tamir gormemiş sadece dışında boya vasa bi sorun yok bence
İste bunu şu an bilmiyorum ama ben yine aynı galeriden boyasız olanlara bakıcam
yılbaşından önce 1400 e Sıfır Polo vardı
ben her zaman Polo derim
1500 e olsa bayiden alıcam da iste mecbur galeriden bakıyorum
ben 1500 e istediğim gibi 0 bi araba bulamadım polo olması da şart değildi ki golf çok severdim o da cok pahalı olmus galeriden almak zorundayım
İstek attım kabul eder misin özelden sorayım
Tavsiyem sıfır Egea alın.
1.5 milyona byd elektrikli araç alırsın
Toyota corolla al ya da yaris
Clio al
Ama otomatik olmalı bakıcam bide boyasızsa alırım çoğu lokal boyalı
Mesaj attım bakar mısın özele
Atamıyormusum istek attm sen yaz
Hyundai candir
Mantıklı İ20
Massey 5713
Mf o fiyata veriyorlarmı🙂
O zaman bu sene 3105 phantom alsın seneye takasa verir 🙂
Mantıklı depoyu ne zaman doldurduğunu unutur🙂
Polo tanii
Tabii
bence dee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?