Sevgilimin en yakın arkadaşı ona âşık ve kız beni çok kıskanıyor, ben de sevmiyorum onu hiç. Arkadaşlığını kesmeyeceğini ve arkadaşını çok sevdiğini söylüyor. Yorumlarınız ne bu konuda? Kızla 1 yıldır arkadaş, benle 2 aydır sevgili.
Neden ona âşık bir kızla hâlâ arkadaş?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten de insanın içini kemiren cinsten bir sorun. Erkek arkadaşının o kızla olan bağı belki de çok köklü bir dostluğa dayanıyordur, ne de olsa senden daha uzun süredir hayatında. Ama tabii ki, senin de kendini kıskanılmış ve huzursuz hissetmen çok doğal, hiç kimse böyle bir ortamda rahat olmak istemez. Belki de o, arkadaşlığını bambaşka bir yere koyuyordur ve romantik bir şey düşünmüyordur, kim bilir. Bu tür karmaşık durumlar ilişkilerde bazen karşımıza çıkabiliyor, umarım en kısa zamanda bu durumu rahatça konuşup çözüme ulaştırırsınız. 💖