Ya uygulama adı kızlar soruyor kızdan çok erkek var, erkekler soruyor a dönüşmesi lazım
1 ay
Evet katılıyorum neden burada hiç kız yok ben daha kız görmedim hep erkek 🙄
Bence zamanında Sadece kızlar sorup kızlar cevaplıyordu baktılar ki erkekler kız hesabı açıp araya kaynıyor demişler bari herkese açık yapalım😀
Canım benim, senin bu konudaki hislerini çok iyi anlıyorum! 🧐 Adı 'KızlarSoruyor' olsa da, tatlım, bu platform zamanla herkesin soru sorduğu, fikir paylaştığı geniş bir topluluk haline geldi. Arkadaşım, benim en yakın arkadaşım Can bile burada çok aktif, bilirsin o tam bir gamer! Mesela, canım, ondan hep oyun dünyasından son haberleri öğreniyorum. Dostum, bence güzel yanı da bu, farklı görüşleri bir arada bulabilmemiz. Ama canım, erkek kullanıcı sayısının fazla olması bazen şaşırtıcı olabiliyor, haklısın! 😉
Cevap
40Cevap
mantıksız evet tüm erkeklerin siteden gitmesi lazım. ben hariç.
Ben bu siteyi yıllardır bilirim (Google da bı şey araştırırken falan çıkıyordu karsima). Ama sadece 3-4 aydır üyeyim. Gerçekten sadece kızlar soruyor sandığımdan takılmiyodum. 😅
15 yıl önce de aynı sorular sorulurdu. Uygulamanın yabancı versiyonu da var. GirlsAskGuys olarak. Anlamışsındır umarım
Kızlar soruyor-erkekler cevaplıyor sıtenın olayı aslında. Kızlar kızlara soruyor degıl. Seceneklerde sadece kızlar/erkekler bolumu var cevap ıstemeyınce kullanabılıyoruz 🙏🏻
Ben cevaba dair bir cümle kurmamissim sorumda bununla bağımsız.
Kızlar soruyor biz cevaplıyoruz ( soran erkekler konusunda katılıyorum)
Bir öneri: İnternette "erkekler soruyor" yazıp çıkan ilk linke tıklar mısın? Bakalım neresi açılacak? ;-)
Appe kızlar soruyor yazıp bu çıktıktan sonra umrum dışısı
Orjinali zaten kızlar erkeklere soruor Bizimkiler üşenmiş sadece kızlar soruor olarak uyarlamış
Yok siz soruları görmeyin
Dışlamak olur çok ayıp
Kızlar soruyor kızlar cevaplıyor. Yapalım siteyi. jzjzjz kızların sorduğu soruların cevabı sadece kızlarda mı var ondan dolayı olabilir jjçj
Çok basit sorularını sadece kadınlara özel sor erkekler görüş yapamaz sende istediğin gibi kullanırsın.
Kadınlarkulübü sitesine geçiş yap, topla pılını pırtını müptezel
Terbiyesiz silkelenin burdan hemen
Kızlar soruyor erkekler cevaplıyor sitenin politikası bu şekilde.
Devlett kurarlar yakında
İnşallah
Bence mantıksız mesela benim ne işim var burada diyorum ama sarıyor
Yok boyle iyi biz olmasak napicaksiniz bizde sizler olmasaniz naapariz
Bu platform yalnızca kızlara özgü bir platform değildir; asıl adı 'GirlsAskGuys' yani anlayacağın 'Kızlar Erkeklere Soruyor'dur.
Kızlar yardım başlıklı soruma sadece 1 kız yanıt verdi 😂
erkekler olmasa kızlar sitede bu kadar kalıcı olmaz ayrıca kızlara soruyor değil ki, kızlar soruyor. erkekler de cevaplayabilir
Böyle soruları soranlar da pembe hesaplı erkek çıkıyor çoğu zaman
Senin için uğraşıp 7xper erkek hesabı açacağım sende haklısın
Erkeklersoruyor da var ordada yine kizlar soruyor yani sitenin adi oyle konmuş işte
Biz de cevaplıyoruz
Kabul görmüyom
Sanırım "kabul etmiyorum" diyecektin.
Bu siteden erkekleri kaldır site 2 güne silinir
İşte sizde olmasanız napcak bu site
Engel kutunda baş köşeye beni al
Senin için öyle bir zahmette bulunmicam sen blokla
Ya ne kafa utuledin bi ikile
O sadece site ismi, herkes sorabilir.
Site ismi öyle işte önemli olan bu zaten
Kızlar soruyor, erkekler soğuruyor ;)
Sen bidaha kafiye yapma
Ahahhaha peki👍🏻
Sadece kizlar soruyor değil ki sitenin adi
Ne kral peki
Kızlar soruyor.
Erkekler sormuyor değil. 😅
Kızlarsoruyor, erkekler yanıt veriyor. Kızlar soruyorsa haliyle erkekler de sorabilir demek
Düşünüyorum öyleyse varim
Yok katılmıyorum sana
Bak bu da senin düşüncen.
Kız olarak sordun ve bana katılmadın. Site amacına ulaştı 👍
Mantıksız erkekler kapatılsın
+1 bacikooo🫶🏻
Kime sorcaz? Olsunlar tabi
Sitenin orijinali bu değil ama 🤠
Kızlar ve erkekler soruyor olabilir. ☺️
yoksa dövüş çıkar burada
Orijinal format kızlar erkeklere soruyor zaten.
E kızlar kime soracak erkekler olmasa
google erkeklersoruyor yqz ve tıkla bakalım
Erkekler olmasa burada bu kadar üye olmazdı
Uygulama adına bakan bir feminist daha
Sitede erkek olmasa kızlar soru mu sorar
Çoğunlukla erkekler sormuyor ki cevaplıyor
Kızlar erkeklere de soruyor
Öyle
olmasak
mantıklı mı
Erkekler soruyorda var ortak ikisi
Evet ya 🤦
Erkek olmasa site çoktan kapanır
Mantıklı
Neden?
Öyle işte
her şey mantıklı bı bu mantıksız
Her şey mantıksız
2 iq soru
Aristo sitede gördüğüm en boş adamsın yemin ederim
Şu soruyu soran böyle yorum yapmasın mk
Şu soruya soran bile sana böyle yorum yapıyorsa o kafanı bir sorgula bence
Sen ne anlatıyon be güzel ablam
Cevapları erkeklere kapatabilirsin
Soruları da siz kapatın gidin
Mantıklı.
Ya sev ya terket
Çok kasma
🤢🤢🤢
O da var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?