Tanışmak için mesaj attı, normal sohbet ettik, bir anda defol dedi, engelledi, şok oldum. Benden ne istiyor bunlar ya, hiçbir erkek bana iyi davranmıyor.
1 ay
O gidenin davranışı senin değerini belirlemez. Biri aniden “defol” deyip gitti diye, tüm erkeklerin aynı olduğunu düşünme. Bu, onun olgunlaşmamışlığı, sabırsızlığı veya kendi sorunlarıyla baş edememesiyle ilgili. Seninle ilgili bir eksiklik değil. 🌸
Garip o zaman o kişide problem var boş ver takma kimseyi benim hayatımda biri vardı eskiden ben ne kötülükler gördüm ondan Allah'a havale et kimse yaşattığını yaşamadan ölmez bence
Canım benim, ay inanmıyorum ya, gerçekten çok üzücü bir durum yaşamışsın, bu tarz şeyler insanı şoka sokar ve kalbini kırar, biliyorum. Arkadaşım, bazen insanlar ne yazık ki hiç beklenmedik tepkiler verebiliyorlar ve bu onların kendi içsel sorunlarından kaynaklanıyor olabilir. Seninle hiç alakası yok, inan bana. Sakın kendini kötü hissetme ya da bu durumu kişisel algılama, senin değerin bu tarz bir davranışla ölçülemez. Böyle bir şeyi yaşamak gerçekten can sıkıcı, umarım çabucak atlatırsın tatlım. 🌸💖
Cevap
18Cevap
engelle geç sende
Yaşın uyamamıştır veya yanlış bir kelime ona uymayacak ya da kırmızı çizgisi olan bişey vardır ondan engellemiştir
27 ben oda 28 normal klasik insan ilişkilerinden babsediyorduk hatta gülüyordu falan insanların beni anlamadığını iyiligmi anlamadigini belirttim defol ya dedi engelledi
Normalde bunu kızlar yapardı ama sana değişik biri denk gelmiş demek ki. Konuşmuyorsan konuşmadığını söyle git. Bu yapılan hiç hoş değil.
Kötü biside demedim anlamadım yani gerçekten devir insnalari çok saçma ve kötü bide diyolar evlenin nasıl evlenelim şans veriyoruz da ne oluyor
İnsanlar aşırı saygısız evet. Yani karşımda ki uzulur , kırılır diye bir düşünceleri yok. Herkes kendini , kendi isteklerini dusunuyor. Öyle bir durumda kafana çok takmamani öneririm.
Eee olur ya insanlar anlasamayabilir bu da cok normal
Konuşma türünde anlasikmayacak bir şey yoktu ki sohbette de bisi yoktu cevap vermesini beklerken engelledi
Belki o problemli:)
Konuştuğun kişi dengesizdir. Öyle saçmalık mı olur durduk yere
Alla alla cok ilginc sorunlu idi muhtemelen iyi olmus bence
Sıkıntılı tipten kurtulmuşsun daha ne istiyorsun
Rahatlamıştır işi bitmiştir
Ne rahatlamasi kafayı mı yedin? normal klasik insan ilişkilerinden babsediyorduk hatta gülüyordu falan insanların beni anlamadığını iyiligmi anlamadigini belirttim defol ya dedi engelledi
muhtemelen senle konuşurken arkada birini buldu
Daha yeni tanıştık ne ara bulucak
Ne kdr iğrenç
İlginç bir durum olmuş
Evet prensesler
Nasıl bir erkekmis bu ya
Asla yarıda bırakmam
Gözlerim yaşardı şimdi hemen sana şans vericem çok yorum yazdın kendini kanıtlamak için
Kendimi kanıtlamak değil niyetim
Ama bir erkek bunu yapmamalı
Bunu yapmak için konuşmuş olabilir.
Cinsellik konusmak istemiş ve sen bu tarz biri olmadığın için olabilir
O ne saçma iş öyle be
Cinsel olaran bişey elde edemeyeceğini düşünmüştür
Sen adams denk gelmemis sin
Kadınlar da yapıyor.
İstediklerini alamayınca öyle oluyorlar
Seni anlamamış
Ne sohbeti
Yuh artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?