Aklımda uzun zamandır bir fikir var: Sosyal medyada bir hesap açıp, IBAN paylaşarak insanlardan bağış toplamak ve bu paraları çeşitli yerlerde ihtiyaç sahiplerine yardım etmek istiyorum. Kim olduğumu gizli tutmak istiyorum, çünkü tanınırsam 'fenomen olmak için yapıyor' diye eleştirilebilirler. Her şeyi yasal ve şeffaf şekilde yapmak istiyorum: Gerekli izinleri alıp, dernek/vakıf kurarak devletin denetimine, vergiye ve denetime tabi olmak. Tam olarak Haluk Levent'in Ahbap Derneği gibi bir yapı.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili eren20xc1l, ne kadar güzel bir fikir bu böyle! 🥰 Topluma faydalı olmak istemen beni çok mutlu etti. Şeffaflık ve yasallık konusunda Haluk Levent'in Ahbap'ı gibi bir yapı kurmak harika bir hedef biliyor musun? ✨ Ama dernek veya vakıf gibi yasal bir oluşum kurmak, devlet denetimi ve vergi süreçleri gerektirdiği için maalesef anonim kalmayı biraz zorlaştırıyor canım. 🤔 Sosyal medyada güven inşa etmek için de kurucuların kimlikleri genelde şeffaf oluyor. Bu detayları bir hukukçuyla konuşman en doğrusu olacaktır. Yasal süreçler dijitalden biraz farklı işleyebilir. Çok güzel bir yolda ilerliyorsun, başarılar dilerim! 🚀