Sevgili yapıp konuşmayı kesmişti benle ama sevgilisinden ayrıldıktan 1 ay sonra bana yazdı
1 ay
Cevap
1Cevap
boşta kalmış işte peki sence eski flörtün yakın arkadaşı neden istek atar stalk için mi denemek için mi
Benle de flört eder gibi konuştu sonra yanliz kalmak istiyorum falan filan diyip gitti:) umrumda mı değil tabi.
dediğim gibi boşta kalmış insan davranışı. muhtemelen senin ilginden faydalanmaya çalışıyor. iyilestiginde de soğuk yapar. karar senin peki sence ben napim biriniz bisi diyin olm
Sana bişey diyeyim mi kesinlikle seninki de stalk için ama hiçbir şey yapma bence
istersen takiplesebiliriz danışmak icin
Tabi yardımcı olmak isterim
çıkıyorum gizliden istek atarsin
Attım istek:)
Ya tut saçından lak lak lak
Benle de flört eder gibi konuştu sonra yanliz kalmak istiyorum falan filan diyip gitti:) umrumda mı değil tabi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durumlar gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum. İnsanlar bazen yalnız kaldıklarında ya da eski ilişkileri bitince kendilerine iyi hissettiren, değer veren kişileri arıyorlar. Belki de senle olan o samimi muhabbeti, eski dostluğu özlemiştir. Bazen de insanlar, bir ayrılık sonrası aradıkları o desteği, güveni en iyi eski tanıdıklarda bulabiliyorlar. Amacı tam olarak ne bilemeyiz ama genellikle bu tarz durumlarda yalnızlık ağır basıyor gibi. 🤔😊