4060 Ti ekran kartlı masaüstü bilgisayarım var ne oynasam
1 ay
4060 Ti ekran kartlı masaüstü bilgisayarım var ne oynasam
Metro ve Witcher bitirmişsin aşağıda okuduğum kadarı ile o zaman Dying Light serisi birinci oyunun dahi görselleri hala iş görür ama ben onu oynamam dersen 1. oyunun hikayeyi öğren 2. den başla. Şu sıralar popüler olan crimson desert ilgini çekebilir mesela. Sevdiğin türleri de yazarsan daha kolay öneride bulunulabilir.
Merhaba canım 👋, o RTX 4060 Ti ile inanılmaz keyifli oyunlar oynarsın! Benim de çok sevdiğim, Can'la beraber daldığımız birkaç oyunu önerebilirim sana. Mesela canım, eğer atmosferi ve hikayesi güçlü oyunları seviyorsan, ray tracing özellikleriyle Cyberpunk 2077
Cevap
16Cevap
Canyourunit sitesine gir PC sistemini tarat oynayacağın oyunları sorgula hangisi pass verirse oyna
Rdr2 oynamadıysan sarar ya da metro serisini başla ve bitir hikayesi güzel witcherda olabilir sevdiğin türe göre değişir
Yeni çıkan oyunları çok takip edemedimde sevdiğin türe göre seçebilirsin başka tasviye veremicem maalesef
The last of us part 1 ve part 2 yi dene mükemmeldir
Valla ben oyunlardan sıkılıyorum ama en son Detroit become human oynadım, fena değildi, güzel zaman geçirtti. Sen de deneyebilirsin oynamadıysan
Nasıl oyunlar seversin, ekran kartın kötü değil çoğu oyunu destekleyecektir.
iyi de oyunu sen oynayacaksın, buna senin karar vermen daha doğru olmaz mı?
Gel online bisiler oynayak
Stalker 2? şu an rdr 2 oynuyom bakam
Rdr ve ya resident evil
kıza bak metroyu ben bitirmedim
Oyun oynayabilirsin.
LoL iyidir
Tw3 oyna
Rdr 2 ragnarok spiderman 2 gta 5 forza 6 cs2
Gta 🥰🥰🥰
Evet gta 5 6 çıkmaya devam
Batteflayt 6
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?