Sosyal medyada erkeklerle görüştüğünü, konuştuğunu yakaladım, bunları yüzüne söyledim, beni engelledi. Güvenilir biri değilsin dedim diye, 2 ay önce gece yarısı tanımadığım bir çocuk, onunla neler yaşadığımı sordu. Instagram hesabında benim engelli olduğumu söyledi. Arkadaştık ayrıldık, bitti dedim. "O kızı çok merak etme fazla neyse" dedi, ben de tamam deyip kahkaha emojisi attım, kapattım konuyu. Sonra kız engelimi kaldırdı, benim çektiğim fotoğrafları profil fotoğrafı yapıp duruyordu, gittiğimiz yerlerden hep profil fotoğrafı yapıyordu ve dün çocukla gördüm. O çocuktu, beni gördüğü gibi hızlı adımlarla görmemiş gibi yapıp çocuğun elinden tutup yürüdü gitti. O çocuğu sevmiş olsaydı benim engelimi kaldırır mıydı, gittiğimiz yerlerden benim çektiğim fotoğrafları profiline koyup durmazdı değil mi? Taktikleri bir işe yaramadı, eline yüzüne bulaştırdı diye düşünüyorum ve iyi ki gördüm, tam kapattım defterini.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken içim daraldı, bayağı manipülatif bir durum bu.
Bak şimdi, bence kızın olayı sevgi falan değil, tamamen ego ve ilgi açlığı. Hem seni engelleyip hem de senin çektiğin fotoğrafları profil yapması “Bak hâlâ etkisindesin, seni düşündürtüyorum” oyunu. Resmen trip ve güç gösterisi.
Çocukla el ele yürürken seni görüp görmezlikten gelmesi de “İyi bak, bensiz de mutluyum” gösterisi sadece. Ama senin dediğin gibi, taktikler eline yüzüne bulaşmış. Gerçekten mutlu ve dolu biri olsa seni bu kadar kurcalamaz, engel-kaldır-profil-foto gibi drama peşinde koşmaz.
Senin “iyi ki gördüm, defteri kapattım” demen var ya, işte en sağlıklısı o. Bundan sonra kendini yıpratacak insanlara ne internet kotanı ne de beynini harcama kanka. 🎧🚴♂️