Kızlara yazılım mühendisiyim deyince neden garipsiyorlar, itici mi geliyor?

Bazı ortamlarda kızlarla muhabbetimde bakıyorum yazılım mühendisiyim deyince bir garipleşiyorlar. Bu mesleğin neyi kötü ki anlamadım?

Kızlara yazılım mühendisiyim deyince neden garipsiyorlar, itici mi geliyor?
Cevapla