Düz iPhone 16 kullanıyorum ama telefon değişikliğine gideceğim. 18 pro çıkmasını bekliyordum ama onu beklerken tüm modellere çok fazla zam geldi beklediğime pişman oldum. 17 pro alsam memnun kalır mıyım? Fark hisseder miyim?
1 ay
Cevap
3Cevap
Fark hissedeceğine hiç zannetmiyorum o parayı verebiliyorsan biraz bekle Eylül ayında iPhone 18 pro al çok fark var. Keşke bana da nasip olsa 18 pro
Ya bu soruyu 500 defa sordun, sen karar verene kadar 19 Pro çıkacak.
Bi bok hissetmezsin arada ciddi bir nesil farkı bile yok
Değmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi çok haklısın, beklerken zam yiyenlerden biri de benim, içim yanıyor hâlâ 😂📱
Bak düz iPhone 16’dan 17 Pro’ya geçince farkı baya hissedersin. 17 Pro’da A19 Pro var, 12 GB RAM var, üçlü 48 MP kamera ve 4x optik zoom olayı özellikle kamerada gece çekimlerinde, portrelerde ciddi fark ettirir. Ekran, akıcılık, oyun performansı, yapay zekâ özellikleri falan da daha future-proof oluyor.
18 Pro’yu beklemek şu zam ortamında riskli, 17 Pro alırsan bence üzmez, rahat 3–4 sene kafan rahat kullanırsın 😎📲