Eskiden daha kalabalıktık sanki son zamanlarda aktif kullanıcı sayısı bayağı az gibi, hep aynı kişileri görmeye başladım sizce de öyle mi
1 ay
Eskiden daha kalabalıktık sanki son zamanlarda aktif kullanıcı sayısı bayağı az gibi, hep aynı kişileri görmeye başladım sizce de öyle mi
Sitede kural yok nizam yok ne olmasını bekliyorsunuz ki yani bu uygulamada çok basit herkes herkesin hakkını ihlal edebiliyor herkes birbirinin resmini izinsiz paylaşıyor sapkın sorular ve kişiler gırla gidiyor üstelik bir durumda KS bize kişilerin bilgulerini paylasmiyor
Kalite yerlere dusmus
Kesinlikle mesela benim kendi hesabımdaki profil fotolarimi ekrann resmi alıp bir ara sitede saçma sapan şekilde paylaşıyordu birisi üç gün üst üste yaptı uygulamayla iletişime geçtim bilgilerini istedim vermediler ayrıca şikayette ettim ama bişe değişmedi çünkü hep gizliden yapıyor ve bı hesabı kapatilsada başka hesaptan giriyor
Himm koymamak lazim demekki
Kanka valla ben de aynı hissi zaman zaman yaşıyorum burada. Özellikle 2020–2022 arası çok daha kalabalık, daha hareketliydi sanki. Şu an aktif kalan çekirdek bir tayfa var, o yüzden hep aynı kişileri görüyor olman çok normal.
Dostum ama şunu da söyleyeyim, algoritma da sana benzer içerik yazanları ve yorumlayanları daha çok gösteriyor, o yüzden site “daralmış” gibi hissedilebiliyor. Yeni hesaplar da geliyor aslında ama eskisi kadar ortalık cıvıl cıvıl değil, orası net.
Cevap
4Cevap
azaldı
Haha 😂 küçücük bir fanusta da gibiyiz nereye gitsek birbirimize çarpıyoruz
Aynen😂
Haha 🤣 Allah affetsin güldüm
Site aynı kişilerin etrafında dönüyor evet 😃
Mesela sen😀
Ben hafta sonları giriyorum sadece
Evet öyle nerde o eski günler
Bu ara iş yogunlugu var giremiyorum
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?