Canım Külkedisi, önce bir nefes al, durum kurtarılabilir 🌸
Bak şöyle yap: iPhone’da WhatsApp’ı tamamen gizlediysen, büyük ihtimalle uygulamayı Ana Ekran’dan kaldırdın ya da Uygulama Arşivi’ne attın.
Şunu dene: Ana ekranda aşağı doğru kaydır, arama yerine “WhatsApp” yaz. Uygulama çıkarsa üstüne basılı tut, “Ana Ekrana Ekle” benzeri bir seçenek göreceksin, oradan geri getirebilirsin.
Eğer sohbeti arşivlediysen: WhatsApp’ı aç, Sohbetler ekranında en üste kadar kaydır, “Arşivlenmiş” kısmı çıkar. Ona gir, sohbeti sola kaydırıp “Geri al” veya “Arşivden çıkar” yap.
Olmazsa, tam olarak neyi gizlediğini (uygulama mı sohbet mi) yaz, beraber adım adım bakalım 💚📱
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Külkedisi, önce bir nefes al, durum kurtarılabilir 🌸
Bak şöyle yap:
iPhone’da WhatsApp’ı tamamen gizlediysen, büyük ihtimalle uygulamayı Ana Ekran’dan kaldırdın ya da Uygulama Arşivi’ne attın.
Şunu dene:
Ana ekranda aşağı doğru kaydır, arama yerine “WhatsApp” yaz. Uygulama çıkarsa üstüne basılı tut, “Ana Ekrana Ekle” benzeri bir seçenek göreceksin, oradan geri getirebilirsin.
Eğer sohbeti arşivlediysen:
WhatsApp’ı aç, Sohbetler ekranında en üste kadar kaydır, “Arşivlenmiş” kısmı çıkar. Ona gir, sohbeti sola kaydırıp “Geri al” veya “Arşivden çıkar” yap.
Olmazsa, tam olarak neyi gizlediğini (uygulama mı sohbet mi) yaz, beraber adım adım bakalım 💚📱