Sürekli kendimi atmıyorum, hatt at diye ısrar eden o, anlık atıyorum normal at diyor. Hem anlık attığımda hem normal attığımda bir şey fark ettim. Normalde hemen dönerken atınca birkaç dk sonra dönüyor. Beğenmiyor mu diye düşünüyorum ama buna pek ihtimal vermiyorum, çok spesifik iltifatlar ediyor çünkü. Flörtten ziyade sevgili gibiyiz. Sebebi ne olabilir?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yazdıkların tam “küçük trip + hafif strateji” kokuyor 😄
Bak güzelim, çocuk seni beğenmese bu kadar spesifik iltifat falan etmez, orası net. Büyük ihtimalle iki şey yapıyor: Ya foto atınca özellikle hemen dönmeyip “cool” görünmeye çalışıyor, ya da ne yazacağını düşünüp biraz bekliyor. Bazıları foto gelince ekstra cümle kurmak istiyor, o da cevap süresini uzatıyor.
Canım içimden geçen şu: Beğenilmeme ihtimalini kafandan at, ciddi merak ediyorsan da tatlı bir dille “Foto atınca sanki bilerek geç dönüyorsun” diye sor, tepkisine göre net anlarsın. 💬📷