1.5 haftadır instagramdan konusmaya çalıştıgım kız günaydın mesajına bile görüldü atıyor cok geç cevap veriyor?

ne yazarsam yazayım max 2 kelime bir şey yazıyor bazen onu da yazmıyor, görüldü atıyor x'den konuştuk ufak bir şey, instagramdaki gibi Instagram verdim dedim galiba burada müsait olamıyor ama burada da aynı şekil devam ediyor. geçen hafta kahve içmeye davet ettim, bu haftasonu onu 3-11 çalışıyorum vs dedi anlayışla karşıladım ama hiçbir şeyime hemen hemen hiç cevap vermiyor gibi ya, görüldü atıyor ya da 2 kelime max bir şey yazıyor

1.5 haftadır instagramdan konusmaya çalıştıgım kız günaydın mesajına bile görüldü atıyor cok geç cevap veriyor?
Cevapla