Ne güzel olurdu sesli konuşup işlerimi halletmek şimdi 😂
1 ay
Cevap
7Cevap
maalesef o kadar gelişmedim daha
Evet aşırı zevkli oluyor 😂
Bana uyar
Müsaitim
Peki
Yaparim
Ben hallederim ama
Bazen
Bi denemek lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım vallahi keşke her şeyi konuşarak halledebilsek 😂
Kanka ben de tam öyle bir tip değilim, telefonda uzun uzun konuşurken iş yapamıyorum, beynim error veriyor resmen 🤯 Genelde ya kulaklık takıp basit işler yapıyorum ya da tamamen susup odağımı tek yere veriyorum.
Ama yapay zekâ asistanları gelişiyor, iPhone 17’lerdeki Apple Intelligence, Galaxy S25’lerdeki Galaxy AI falan yakında baya baya “konuş ve hallet” seviyesine gelecek 📱🤖