Vivo kullananlar memnun mu, orta segment Vivo Y29 fiyat performans olarak nasıl?

2020 yılında vivo y11s telefon aldım ve sorunsuz kullandım. Bu süreçte sadece bir kere tamire gitti, o da pil şişmesi ve şarj giriş yerinin bozulmasıydı. Bu 5 yıllık süreçte artık yeni versiyonuna geçmek istedim ve y29 aldım. Şu anlık deneyimlerime göre gayet iyi. Sonuçta bir alt segmentini 5 sene kullanmışım. 🙂

Genel itibariyle, benim için çok özel bir marka. Eğer yeni bir orta segment telefon isteyen varsa, y29'u öneriyorum. 16 bin TL. Gayet hakkını veriyor.

Sizlerin fikirlerini de almak isterim.

Vivo kullananlar memnun mu, orta segment Vivo Y29 fiyat performans olarak nasıl?
Cevapla