İstanbulkart online yükleme yaptım, yükleme talimatı başarılı diyor. Kart hemen otobüste geçer mi, ekstra etkinleştirme mi lazım?

Yardım ederseniz sevinirim
İstanbulkart online yükleme yaptım, yükleme talimatı başarılı diyor. Kart hemen otobüste geçer mi, ekstra etkinleştirme mi lazım?
Cevapla