Yanlışlıkla başkasının telefon faturasını ödedim. Bayağı da yüklü bir meblağ. Nasıl geri alabilirim bilgisi olan var mı?
1 ay
Cevap
4Cevap
alamazsın
Kuruma mail attım bakalım. İnşallah alırım. Aynı gün olsa banka iptal ediyormuş ödemeyi ama dün gerçekleşti olay
Hem bankayı hem şirketi ara cozerler
Tamam denicem teşekkür ederim
Umarım benim faturamdir
Sanmıyorum. 2bim küsür fatura bi de
Benim daha fazla zaten bir kaç tane var
sevabın olsun
2 bin küsür. Böyle sevap işlemek istemiyorum. Geri dönder diyorum göndermiyor
Öyleymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ne can sıkıcı durum ya, bayağı moral bozucu olmuş olmalı. 😕
Şöyle yapmanı öneririm:
Öncelikle hemen bankanı arayıp durumu anlat, dekontu hazır tut. "Hatalı ödeme / yanlış alıcıya işlem" diye kayıt açsınlar. Bazı bankalar bu durumda karşı operatöre veya faturanın sahibine iade talebi iletiyor.
Ayrıca ödediğin GSM operatörünün müşteri hizmetlerini de ara, ödeme dekontunu verip hat sahibine ulaşarak iade süreci başlatmalarını iste. Direkt geri çekemiyorsun ama resmi kayıt açtırırsan paranı geri alma şansın yüksek. Biraz uğraştırır ama pes etme.