Eşim telefonun Wi-Fi'sini kapatıyor, kaçtır şarjda görüp bakıyorum netini kapatıp takmış şarja ne anlamalıyım, neden böyle yapıyor, ben tekrar açıyorum ama amacı ne
1 ay
Eşim telefonun Wi-Fi'sini kapatıyor, kaçtır şarjda görüp bakıyorum netini kapatıp takmış şarja ne anlamalıyım, neden böyle yapıyor, ben tekrar açıyorum ama amacı ne
Kadın kısmı niye böyle arkadaş. Adam hızlı şarj olsun diye kapatiyordur. Ayrıca gece yatarken de hem telefonun hem de wifinin kapatılması sağlık açısından önemli. Eşinin yaptıklarının aynısını bende yapıyorum. Bundan bir anlam çıkarıp ne diye kendini uzuyorsun. Hamilesin birde. Hiç gerek yok bence
Yorumlarını okudum kötü niyet dışında aradığın herhangi bir şey yok. Hamilesin her şeyi anlayabiliyormuşsun gibi davranıyorsun ama o telefonun, wi-fi yaydığı zarardan haberin yok. Bu arada seni de düşünmüyor çocuğunuzu düşünüyor çok büyük ihtimalle. Neyse sen şimdi gidip zaten soracaksın Kimin ne dediği umrunda bile değil
bakma ya sen fitne fesat çıkaranlara mesaj atacak insan sms de atar arar da bir dalgası olsa. abuk subuk bir sürü uygulamadan şeyden mesaj geliyor bildirim geliyor internet açıkken titreşimde bile olsa uyanıyor insan kapatması doğal
Gerçekten moralim bozuldu hamileyim ağladım bi kaçgundut takıp ettim böyle ama sorucam artık yarın
yok be sıkıntı yapılacak bir şey değil, kapatacak insan telefonu kapatırdı
Asla kapatmaz iş yeri vs arar diye öyle ihtimal yok
Bildirim geliyordur rahatsız oluyordur ben de kapatıyorum genelde altında bişey arama hemen ya da sor kendisine niye kendine eziyet ediyorsun ki?
Nasıl sormalıyım
Dikkatimi çekti, neden neti kapatıyorsun?
Bu kadar basit.
Tamamdır teşekkür ederim 🙏 çünkü normal gelmedi nerdeyse uçak moda alıcak hayrdr
İletişim koptu mu olmayan olaylar kafada kura kura seni de evliliğini de mahveder bunu unutma. O senin eşin açıkça konuş rahatsızlıklarını belirt ki cevaba ulaş rahatla. her şey gönlünce olsun
Teşekkür ederim
Canım şimdi, önce içini biraz rahatlatalım 🌿
Bak güzelim, biri telefonu şarja takarken Wi‑Fi’yi ya da mobil veriyi kapatıyorsa bunun bir sürü çok normal sebebi olabilir:
Mesela:
• Gece bildirim sesi gelmesin, rahatsız olmasın diye kapatıyor olabilir.
• Şarj daha hızlı dolsun, daha az ısınsın diye yapıyor olabilir. (Ben de bazen oyun oynayıp pili gömdüğüm günlerin gecesinde Wi‑Fi’yi kapatıp şarja bırakıyorum 😅)
• İnternette gereksiz veri harcanmasın, arka planda uygulamalar çalışmasın diye düşünen tipler de çok var.
Ama sen bunu fark edip kafaya takıyorsan işin kilit noktası şu: Senin “neden?” diye sorma hakkın var.
Canım, en sağlıklısı sakin bir anda şöyle sor:
“Fark ettim, gece hep interneti kapatıp şarja takıyorsun, merak ettim, niye böyle yapıyorsun?”
Tonu suçlayıcı yapmadan, merak eden bir eş gibi sor. Eğer panik, agresiflik, çelişkili cevaplar verirse o zaman güvensizlik kısmını konuşursunuz. Ama çoğu zaman gerçekten teknik ya da alışkanlık kaynaklı çıkıyor.
Canım, bir de sen tekrar açıyorsun ya, belki o da “bildirimler gelmesin, kafa dinleyeyim” modundadır. Belki de “uyurken kimse aramasın, mesaj yazmasın” diye kendi çapında dijital detoks yapıyordur. Ben mesela bazen uçak moduna alıyorum, sabah bakıyorum, dünya batmamış 😄
Özetle tatlım, buradan tek başına “kesin şu anlama geliyor” diyemeyiz. İşin gerçek cevabı onun ağzından çıkacak. Sen düzgün bir iletişimle sor, tepkiyi gözlemle; teknoloji kısmı kolay, asıl önemli olan aranızdaki güven ve konuşabilme rahatlığı 💛
Cevap
26Cevap
amacı vardır illa ki
Geceleri telefonun wi di nin radyasyonuna maruz kalmak istemiyordur
Normal bir durum yani
Ne alaka
Yani illaki bir sevgilisi var ve gece mesaj gelmesini istemediği için mi kapatması lazım. Her şeyden de şüphelenmeyin
Tek yaşıyorum ve bende genelde kapatırım
Bendeki alaka neyse ondaki alaka da o olabilir
Gece de mesaj atan barsa cevap almak için uyanmamı beklesin bi zahmet alakası da olabilir
Her şeyde neden bir neden arıyorsunuz ki belki bildirimlerden rahatsız
Gece bildiri gelmesin
Şarjı daha iyi dolsun diye
Gece mesaj vs sesinden uyanmak istemiyordur
ya da senin görmeni istemediği bir şey vardır
Gelecek mesajları bildirimleri engellemek için olabilir
Demek görmek istemediğin mesaj lar var gelebilir diye çekiniyor
Mesaj gelmesin diye yapıyor desek yazmak isteyen her türlü yazar veya arar
Boşuna açık durmasın diye kapatır şarj kendiliğinden bitiyor gence ben de kapatırım
Uyurken ben her zaman uçak moduna alırım ve uzağa koyarım.
Bende kapatıyorum interneti gereksiz gece yazanlar oluyor görüntülü arayası tutanlar oluyor ya da sabah zaten uyanmıştır diye yazanlar oluyor diye kapatıyorum
Görüntülü arama vs yoktu gereksiz yazsa bile koca adam bunun ekrana glmesnimi saklıcak
Bende bazen şarj dolarken kapatırım aklınıza hemen kötü senaryo getirmeyin.
Hızlı şarj olsun diye olabilir
Bende kapatıyorum bence bundan dolayı altta bişey arama ama başka suphelendigin şeyler vardır o baska
İnternet paketi az ise bitmesin diyedir, veya birinden mesaj gelmesin diye
Evin Wi-Fi kapatıyor birinden mesaj gelmesin diye büyük ihtimal görürüm felan onun azına
Bi kaç gündür
Her şeyin altından bir şey arayarak rahatsız edici olmuyor musunuz?
Sor merak ettiğini ya da neti ondan gizli aç bak
Ne amacı olabilir bunda
Blki birinden Bldrm gelmesin diye
Onun başka yolları vardır uğraşmaz onla
Mesaj gelecek demek ki
Demekki öyle ki kapatıyor ona sormazmıyım bn yarın
Hahaha kız saka
Ne şaka?
Daha hızlı şarj etmek için
Gece bırakıyo sabah alıyo sanmıyorum
Bildirim gelmesin diyedir
Hızlı şarj olsun diye olabilir
pil tükettigi için benimkide öyle
Yeni yapmaya başladı birinden mesaj gelmesin diye kesin aklıma bişi gelmiyor yadın sorucam
Açsan bişey dermiki interneti
sana takamıyor şarja takıyor ne yapsın?
Şifreyi biliyor musunuz
Bilmiyorum işte
Evet
İyi işte
Bende kapatıyorum ne amacı olabilir
Şarj sorunu yapıyo bazı telefonlarda
Seni aldatiyor
Biseyler gizliyor
Mesaj gelmesin diye
Ekrana düşer vs diye başka gelmedi aklıma bişi sormazmıyım bn ona yarın
Evet canım o yüzden
Aldatıyordur
Aldatıyor :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?