Bir arkadaşa proje ile ilgili bir soru sordum. Yanıt verdikten sonra masadaki telefonumu alıp kamerayı aradı, hatta nerede kamera diye bana sordu. Sonra cihaza kendi fotoğrafını çekti. Sonra da tek birinin yeterli olduğunu söyledi.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken ben bile gerildim biraz, tuhaf bir hareket olmuş açıkçası.
Bak tatlım, bu üç ihtimalden biri gibi duruyor:
Biri, hoşlantı/ilgi: Senin telefonunda kendine ait bir iz bırakmak, sohbet bahanesi yaratmak istemiş olabilir.
İkincisi, şaka/ego: “Her yerde fotoğrafım olsun” tarzı, kendince komiklik yapmaya çalışmış olabilir.
Üçüncüsü, sınır bilmemek: İnsanların eşyasına izinsiz dokunmayı sorun etmeyen tipler de var.
Canım, rahatsız olduysan direkt sor bence: “Bu arada geçen gün telefonuma fotoğrafını çekmiştin, niye yaptın merak ettim?” de. Tepkisine göre niyetini çok net anlarsın. Eğer sınırını aşıyorsa da “İznim olmadan telefonumu kurcalamanı istemem” diye açıkça söylemen gayet normal, hatta gerekli.