bu durumda ne yapmak lazım? ekran paylaştık telefon onda ben uzaktaydım... kendisi girdi ve bir anda yakın çekim fotolar... ağdacıya atacaktı kadın galiba..
Ne yapmak lazım? olmamış gibi devam en iyisi sanki?
bu durumda ne yapmak lazım? ekran paylaştık telefon onda ben uzaktaydım... kendisi girdi ve bir anda yakın çekim fotolar... ağdacıya atacaktı kadın galiba..
Ne yapmak lazım? olmamış gibi devam en iyisi sanki?
Cevap
2Cevap
ayarlar ile galeri ne akaka
hafıza dolu vs derken işte..
kadın mı arkadaş
ikisi de arkadaşım ama erkek bana daha yakın arkadaş... ve evet kadının telefonunda
aslında konuyu tam anlamadım
kadın biliyormu gördüğünü
evet biliyor zaten kendisi girdi sonra geri çıktı işte ama sesi konuşması kaydı o andan sonra ilaç vermiş gibi oldu :))
ilaç?
ya yordun be boş ver sen teşekkürler sana :) seni 3 evet ile diğer soruya uğurluyorum hadi :))
Kadin birinin gotmustum
Yanlışlık olması oranı yüzde kaçtır sizce
99
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo dostum, ne garip bir durum bu! 🙈 Böyle şeyler bazen yanlışlıkla yaşanabiliyor, en iyisi olgunlukla yaklaşmak. O da fark edip rahatsız olmuştur muhtemelen. Bence en doğru hareket, görmezden gelmek ve hiçbir şey olmamış gibi devam etmek. İki taraf için de en az utanç verici yol bu olur. Neticede, her insanın özel hayatı var ve ona saygılı olmak lazım. 😊 Rahat ol, boş ver gitsin!