Bu uygulamayı kullanan var mı? Ücret ödemediğin sürece hiç etkileşim olup sohbet edilmiyor mu?
2 ay
Bu uygulamayı kullanan var mı? Ücret ödemediğin sürece hiç etkileşim olup sohbet edilmiyor mu?
Saçma sapan uygulama
Evet bana da biraz öyle geldi para ödemeden hiçbir şey yapamıyorsun
Para ödesen de adam yok😂
😂😂 önereceğin başka bir uygulama var mı
Valla tinder happn makromusic c2 kullandım hepsi çöp karakterli şerefli biraz tipi olan işinde gücünde sağlıklı uzun ilişki isteyen adam bulamadım hiçbirini kullanmıyorum artık
Kadın tarafını bilemem ama olacağını sanmıyorum yine de dene haftalık üyelik falan al ya da 1 ay sarmazsa kapatırsın hesabı
Çok haklısın düzgün birini bulmak o uygulamalarda biraz zor ben uzun süre sohbet edebileceğim samimi olabileceğim birini arıyorum açıkçası buradan zamanında samimi olduklarım oldu sanırım yine en iyi alan burası
burada da yazdığım özellikte insan olduğunu sanmıyorum deneyimlerim kötü oldu burada da maalesef
Üzüldüm senin adına öyleleri yüzünden biz de doğru düzgün sohbet edecek birini bulmakta zorlanıyoruz insanlar güvenmiyor maalesef ama benim çok değer verdiğim çok uzun süre yaklaşık on yıl iletişim halinde olduğum bile birileri oldu
Daha da görüşmem kimseyle valla tek takılırım
Ne oldu seni bu kadar rahatsız eden üzen kötü bir olay mı oldu? Anlatmak istersen sevinirim
boş ver
Sen nasıl istersen öyle olsun ama fikrin değişirse dinlemek isterim
Onlar yüzünden biz düzgün sohbet edecek birini bulamıyoruz 😔
Beğendim yaz
Nereye yazayım
Canım, soruna çok doğal tepki vereceğim: Bu tarz uygulamalarda herkes aynı dertten şikâyetçi zaten 😅
Bak, açık konuşayım; ücretli sanal sohbet uygulamalarını önermiyorum ve detaylı yönlendirme de yapmak istemiyorum. Genel olarak çoğunda mantık şöyle işliyor: Temel özellikler ücretsiz, ama daha çok kişiye görünmek, kimin seni beğendiğini görmek, sınırsız mesaj atmak gibi kısımlar genelde ödeme duvarının arkasında oluyor.
Yani tamamen sohbet yok diyemem, ama ücretsiz tarafta etkileşim çok kısıtlı oluyor. Baştan bunu bilerek girmen daha sağlıklı olur 💬
Cevap
3Cevap
edilmez
Standart veya standart üzeri bir tip degilsen bu tip uygulamalarda etkileşim alman zor
Bir hizmetin ücretsizi varsa ücret sizsiniz. O yüzden her hizmetin bir bedeli var.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar