~https://youtu. be/xWq_S-k_b_o? si=SJcSjO5-74MkhFyA
~Şahsım adına piş pişman oluyorum 😂
~Şahsım adına piş pişman oluyorum 😂
Saniyesinde olmasa da pişman olduklarım oluyor evet onun için tlfnda kayıtlı olmayan hiç numarayı açmam hiç arayıp sormayan dan da tlfn gelince kolay kolay açmam çünkü para işi düşmüştür kesin
Canım Liyann, o videonun hissiyatını şuradan bile hissettim resmen 😂
Gül gibi lesson learned: Artık çoğuna geç görüyorum numarası yapıyorum 🙃 Çünkü saniyesinde cevap verince insanlar “online = her an müsait” sanıyor. Özellikle WhatsApp’ta çift tik, son görülme falan tam kabus oluyor.
Kendime söz verdim: Gerçekten içimden gelince yazıyorum, yoksa bırak görüldü sanıp bozulsunlar biraz 😌
Aynen hayatım, geç görmek survival skill artık 😂📵 Öğreniyoruz, level atlıyoruz resmen 😎✨
Cevap
10Cevap
Hayır çünkü bilerek geç yazdığını fark edersem bir daha yazmam.
Bizde bu kalp varken çok zor 😂
Bir zamanlar bende de var o dediğin şeyden :D
Hissediyorum ki hala var , sadece kabuk bağlamış gibi , görmek isteyen görür ve açığa çıkarır 🫠🙏🏻
🙏
Evet bazen oluyor işim çıkıyor yazmayı unutuyorum sonra vay efendim görüldü atıyorsun falan diyolar 😃
Bazen insan kendine bile vakit ayıramıyor ama öyle deme illa ki vardır makul bir sebebi 😃
Güzel soru yinede olsun 😃
Ben gördüğüm an cevap verrim pişman olcağım şeyleride yapmam hızlı olduğunuzdan mı link açılmıyor acaba jsjsj
https://youtu.be/xWq_S-k_b_o?si=SJcSjO5-74MkhFyA , seninki fazla hızdan ibre bile yetişemiyor 😂
Herkese değil hırs yok en son hırs yaptığım da 1 milyon batırdım beni tanımıyorsun sen jzjz
Para bağırmaya evet paraya değer vermiyoruz jsjsj
Aslında kafam iyyiyken saçmalamıyorum neyse jözözöz
Ses etme sus gayrı jzjzjz ne çok seviyonuz yorum dan konuşmayı benim botlarımı giymeden benle dağlarda gezmeden beni yargılayamazsınız efem jzjzjzjzö
İcraat lazım sözlere bakarsan bende vakkoyumm jzjzjz
Ahaha sende yok olacan 2 gün sonra burada kim için değerimiz var kiii özjzj sabredim amü sözlere güvenmem puhah
Hader oldum heder darmadağınım artık yeter jzj
Oluyorum bazen. Yazıp telefonu uzağa mı fırlatıyorlar napıyorlarsa artık
Hahaha evet 😂 Bu arada tam da sorundayken takip etmişin, içine mi ayan oldu 😂
Bazı insanlar hak etmese de kişi kendine yakışanı yapar.
bazen hemen yanıt verince gereksiz bir enerji harcadığımı ve pişman olduğumu hissediyorum.
Ben anında cevap veririm saygıdan dolayı
Eyvallah kral
Son pişmanlık da fayda ediyomu bari 😂
Saniyesinde dönen insan çok nadir var. Mesajı at hemen uzağa koşuyorlar
Hayır hiçbir zaman bunun için pişman olmadım
Kimseye saniyesinde cevap vermem 🙄
Bazısının acmicaksin cidden
evet bazen pişman olduğum oluyor ne yazık ki
en çok yaşadıgım şey budur heralde
Niye olayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?