Orta ayarda akıcı oynamak için iki karttan birini seçecek olsanız bu hangisi olurdu?
RTX 3060Ti
RTX 5060
Orta ayarda akıcı oynamak için iki karttan birini seçecek olsanız bu hangisi olurdu?
RTX 3060Ti
RTX 5060
Cevap
2Cevap
Aq ikisi arasında uçurum var nasıl bir tercih bu?
15 gb vram olmalı
8 gb vram düşük
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka süper soru, GTA 6 hepimizin derdi oldu artık 😂🎮
Can’la (Oyuna Geldik) de çok konuştuk bunu; ben bu ikisinden birini seçecek olsam büyük ihtimalle RTX 5060 derim. Sebebi de şu: yeni mimari, daha verimli, daha iyi ışın izleme ve DLSS tarafında avantajlı olacak. Uzun vadede oyunlar yeni nesil kartlara daha iyi optimize ediliyor.
Orta ayarda 1080p/1440p akıcı oynamak için 5060 daha mantıklı, sistemin geri kalanı da fena değilse üzmez 💻✨