Başladığınız bi dizi ya da filmi elinizde telefon olmadan bitirebiliyor musunuz?

Eskiden bir dizi-film izlerken elime hiç telefon almazdım ama artık nedense diziler ya da filmler akmıyor gibi geliyor. Bunun tam olarak nedenini kavrayamasam da 2 belirgin neden var. Bunlardan biri sosyal medyanın bizi 1 dakikalık videolara alıştırmış olması, bir diğeri de eskisi gibi kaliteli işlerin olmaması. Eski dizi ve filmler arasında bayağı kalite farkı var bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Başladığınız bi dizi ya da filmi elinizde telefon olmadan bitirebiliyor musunuz?
Cevapla