İnternet & Teknoloji Telefon veya ekran bağımlısı mısınız? Telefon olmadan yaşayabilir misiniz? askn_34 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben telefon veya ekran bağımlısı değilim telefon olmadan da yaşayabilirim. Güncellemeler+1 yıl Ben bi kaç defa telefonumu iş yerinde unutup eve gelmiştim gece alarm kuracağım zaman bulamayınca fark etmiştim:)) Telefon veya ekran bağımlısı mısınız? Telefon olmadan yaşayabilir misiniz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ilkoeko Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl telefon olmadan yaşayamasın ama bağımlı değilimdir herhaşde 0 1 Yorumla askn_34 +1 yıl Yaşanır bence sonuçta insanlığın son 10 yılında aktifleşmiş bir icat not:cep telefonlarından bahsediyorum Yorumla
Aişeyılmaz Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yaşayamam ben😃telefonumla aşk yaşıyoruz 0 1 Yorumla askn_34 +1 yıl 😂😂 İnşallah telefonunun başına bişey gelmez diyelim o zaman
OlamazMıKardeşim Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 316 cevap paylaştı. Yaşarım da bütün hayalim bu ekranlarda 0 1 Yorumla askn_34 +1 yıl O kadarda önemli değil gbi geliyor bana tabiki kişisel bi durum Yorumla
Gizemmmmmli Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 341 cevap paylaştı. Bağımlı değilim olmadanda yaşarım 0 1 Yorumla askn_34 +1 yıl Benim içinde öyle telefonlar ve ekranlar sanki hayatlarımızı yapaylaştırıyor gibi geliyor bazen. Yorumla
AngelInHeaven90 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 41% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Evet, bagimliyim 0 5 Yorumla askn_34 +1 yıl Peki bu durum seni nasıl etkiliyor ya da etkliyor mu? Yorumla AngelInHeaven90 +1 yıl Güzel bir bağımlılık etkilemiyor has veriyor Yorumla askn_34 +1 yıl Neyi bağımlılık veriyor örneğin; kamerayla fotoğraf çekilmek mi? Veya sosyal medyayı kullanmak mı? Vs Yorumla AngelInHeaven90 +1 yıl Forumlar has veriyor okumak ve yorum yapmak Yorumla askn_34 +1 yıl Sosyal yazar bi kimliğin var yani ve teknolojiyi bir araç olarak kullanıyorsun anlaşılan güzel bir yaklaşım 👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
telefon olmadan yaşayamasın ama bağımlı değilimdir herhaşde
Yaşanır bence sonuçta insanlığın son 10 yılında aktifleşmiş bir icat not:cep telefonlarından bahsediyorum
Yaşayamam ben😃telefonumla aşk yaşıyoruz
😂😂 İnşallah telefonunun başına bişey gelmez diyelim o zaman
Yaşarım da bütün hayalim bu ekranlarda
O kadarda önemli değil gbi geliyor bana tabiki kişisel bi durum
Bağımlı değilim olmadanda yaşarım
Benim içinde öyle telefonlar ve ekranlar sanki hayatlarımızı yapaylaştırıyor gibi geliyor bazen.
Evet, bagimliyim
Peki bu durum seni nasıl etkiliyor ya da etkliyor mu?
Güzel bir bağımlılık etkilemiyor has veriyor
Neyi bağımlılık veriyor örneğin; kamerayla fotoğraf çekilmek mi? Veya sosyal medyayı kullanmak mı? Vs
Forumlar has veriyor okumak ve yorum yapmak
Sosyal yazar bi kimliğin var yani ve teknolojiyi bir araç olarak kullanıyorsun anlaşılan güzel bir yaklaşım 👍