Sürekli engellenen taraf olmak neden bu kadar zoruma gidiyor, alttan alma huyumu nasıl bırakırım?

fazla alttan alıyorum bu durumlarda benim engellemem gerekirken o yapıyor, mesela tam engellemem gereken bir andayken diyorum ki alttan alayım sonra yine üzülen ben oluyorum. yani çok da taktığım bir şey değil ama ister istemez benim yapmam gereken bir şeyi başkası yapınca biraz zoruma gidiyor. ve sonra diyorum ki artık böyle olmayacak bir süre sonra yine aynısı oluyor
Sürekli engellenen taraf olmak neden bu kadar zoruma gidiyor, alttan alma huyumu nasıl bırakırım?
Cevapla